środa, 27 stycznia 2021

karnawał



opowiadania, wierszyki, piosenki, zabawy matematyczne, logiczne, ruchowe, kodowanie, zabawy w języku angielskim, pomoce dydaktyczne, karty pracy, gry, puzzle, prace plastyczne, kolorowanki

link

link 1

link 2


Film edukacyjny przedstawia zwyczaje karnawałowe w Polsce i na świecie! Wyjaśnia, jak i kiedy obchodzony jest karnawał oraz skąd wywodzi się ten zwyczaj. Pokazuje zwyczaje związane z obchodami zapustów w Polsce. Przybliża obchody Tłustego Czwartku oraz prezentuje wypiek pączków i faworków. Można też usłyszeć Legendę o Combrowym czwartku. Materiał opowiada o różnych zwyczajach karnawałowych na świecie: w Rio de Janeiro, Wenecji, w Niemczech oraz Szwajcarii. Film stanowi pomoc dydaktyczną dla nauczycieli i wychowawców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. ⬇⬇ ZOBACZ CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO FILMU ⬇⬇ 0:14 - Czym jest karnawał? 0:30 - Kiedy obchodzony jest karnawał? 0:45 - Początki tradycji karnawałowych. 1:26 - Zapusty – historia karnawału w Polsce. 3:46 – Tłusty Czwartek. 4:24 – Dawne pączki. 04:56 – Legenda o Combrowym czwartku. 5:48 - Słodkie wypieki w Tłusty Czwartek. 6:46 - Ostatki. 7:11 – Karnawał w Rio de Janeiro. 8:38 – Karnawał w Wenecji. 9:33 – Karnawał w Niemczech. 10:00 – Karnawał w Szwajcarii. 10:11 – Karnawał współcześnie. 10:25 – Bale przebierańców.


śmieci

Czysto, ładnie i bez śmieci - rady Pana śmietnika dla wszystkich dzieci



dodaj kolor do natury

 Add a ColorTo Nature/Bir Renk Kat Doğaya




O projekcie

It is a project that contributes to the child's protection of the natural environment, to take responsibility, and to the students' ability to create and love nature and original products.

Çocuğun doğal çevreyi koruması,sorumluluk alması,öğrencilerin doğa ile özgün ürünler ortaya koyabilmesine ,sevmesine katkıda bulunan bir projedir.

To projekt, który przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego dziecka, do brania na siebie odpowiedzialności, a także do zdolności uczniów do tworzenia i kochania przyrody i oryginalnych produktów.

CELE

* To protect and love nature, to take responsibility in these matters

* Understanding recycling

* Living more consciously around us

* Enabling students to produce original products with nature


* Doğayı korumak ve doğayı sevmek,bu konularda sorumluluk almak

* Geri dönüşümü kavramak

* Çevremizde daha bilinçli olarak yaşamak

* Doğa ile öğrencilerin özgün ürünler ortaya koymasını sağlamak


* Aby chronić i kochać naturę, brać odpowiedzialność w tych sprawach

* Zrozumienie recyklingu

* Bardziej świadome życie wokół nas

* Umożliwienie uczniom tworzenia oryginalnych produktów z naturą


POSTĘP DZIAŁAŃ

The project will start in February and end at the end of June. During the project process, logo design work, original poems, recycling, environmental pollution, nature observation, recycled designs .. will be studied.

Proje Şubat ayında başlayacak ve Haziran sonunda bitecek.Proje sürecinde ,logo tasarım çalışması,özgün şiirler,geri dönüşüm,çevre kirliliği,doğayı gözlem,geri dönüşen tasarımlar ..çalışılacaktır.

Projekt rozpocznie się w lutym, a zakończy pod koniec czerwca. Podczas procesu projektowego badane będą prace nad logo, oryginalne wiersze, recykling, zanieczyszczenie środowiska, obserwacja przyrody, projekty z recyklingu.


SPODZIEWANE REZULTATY

e book from student logo designs

Slogan work

Acrostic poetry

Presentation


Öğrenci logo tasarımlarından e book

Slogan çalışması

Akrostiş şiir

Sunum

e książka z projektów logo studentów
Motto, slogan pracy
Poezja akrostyczna
Prezentacja

pierwszy dzień...

pierwszy dzień w szkole po feriach...
ZIMA - pierwszy śnieg...








środa, 6 stycznia 2021

certyfikat

NARZĘDZIOWNIK ETWINNERA – Czytanie i TIKanie



certyfikat

TIK DLA POLONISTÓW – Lekcja polskiego online z Nearpodem