niedziela, 27 października 2013

Trochę o mnie...

W szkole podstawowej pracuję od 1982 roku w Poznaniu.
Jestem nauczycielem dyplomowanym. Zawsze marzyłam o pracy z dziećmi, czułam, że to moje powołanie. Ukończyłam wiele kursów i studiów podyplomowych, które pozwoliły mi wykorzystać różne wiadomości, aby stworzyć ciekawe lekcje dla uczniów.
W 2001 roku napisałam autorski program „Pierwsze kroki z komputerem”, w którym wykorzystywałam elementy informatyki w nauczaniu zintegrowanym. Od roku 2002 organizowałam „Poznańskie Konkursy Informatyczne dla Uczniów Szkół Podstawowych”, natomiast w roku 2007 zarejestrowałam się na platformie eTwinning i wspólnie z uczniami realizujemy różne międzynarodowe projekty. Do konkursów informatycznych zaprosiliśmy uczniów ze szkół partnerskich.
W latach 2010 - 2014 byłam ambasadorem programu eTwinning w województwie wielkopolskim.
Moje hobby to rozrywki umysłowe, historia, języki obce, origami, tangram, turystyka, fotografia, kwiaty, zwierzęta, robótki – szydełko, druty… i wiele innych rzeczy – nie lubię się nudzić…
Praca w szkole jest dla mnie przyjemnością, a największą satysfakcję sprawiają mi sukcesy uczniów – udział w projektach eTwinning. Lubię eTwinning i nie wyobrażam sobie nauki bez projektów eTwinning.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz