piątek, 3 września 2021

dinozaury - kraina cudów







October:
We will adopt rules for safe work on the Internet. We will present the project to our parents and get their consent. We will discuss the project plan and distribute the tasks between the partners. We will do a preliminary study for the project and introduce ourselves. We will present our educational institutions and present our cities and countries. We will make a logo and a poster of the project. We will vote for a logo and a poster and make an introductory webinar. We will study what dinosaurs lived in our country and tell the partners. We will create a project blog, Facebook page, email. We will describe our favorite dinosaur then make dinosaurs from natural materials.
Październik:
Przyjmiemy zasady bezpiecznej pracy w Internecie. Przedstawimy projekt naszym rodzicom i uzyskamy ich zgodę. Omówimy plan projektu i rozdzielimy zadania pomiędzy partnerów. Zrobimy wstępne studium projektu i przedstawimy się. Zaprezentujemy nasze instytucje edukacyjne oraz przedstawimy nasze miasta i kraje. Wykonamy logo i plakat projektu. Zagłosujemy na logo i plakat oraz przeprowadzimy webinarium wprowadzające. Zbadamy, jakie dinozaury żyły w naszym kraju i opowiemy partnerom. Stworzymy blog projektowy, stronę na Facebooku, e-mail. Opiszemy naszego ulubionego dinozaura, a następnie zrobimy dinozaury z naturalnych materiałów.

November:
Week 1: We will make dinosaurs out of waste paper.
Week 2: We will make dinosaurs out of waste plastic and learn about recycling.
Week 3: We will make dinosaurs from fruits and vegetables.
Week 4: We will make dinosaur masks and celebrate Halloween.
Listopad:
Tydzień 1: Z makulatury zrobimy dinozaury.
Tydzień 2: Z odpadów plastikowych zrobimy dinozaury i dowiemy się o recyklingu.
Tydzień 3: Z owoców i warzyw zrobimy dinozaury.
Tydzień 4: Zrobimy maski dinozaurów i świętujemy Halloween.

December: We will make dinosaur-shaped sandwiches, or huge "dinosaur" sandwiches. We will play motion games "We are dinosaurs!" We will do a fun activity: "Roar like a dinosaur!"and make Christmas cards and send them to the partners.
Grudzień: Zrobimy kanapki w kształcie dinozaura, czyli ogromne kanapki „dinozaura”. Będziemy grać w gry ruchowe "Jesteśmy dinozaurami!" Zrobimy zabawne zajęcie: „Rycz jak dinozaur!”, zrobimy kartki świąteczne i wyślemy je do partnerów.

January:
We will make cognitive games: "Find the missing part of the dinosaur" or "Count the dinosaurs", "Arithmetic operations with dinosaur teeth" and others. We will play partners online puzzles and games with dinosaur, we will film a parent reading - a story about dinosaurs and visit a paleontological museum, if possible.
Styczeń:
Wykonamy gry kognitywne: „Znajdź brakującą część dinozaura” lub „Policz dinozaury”, „Operacje arytmetyczne z zębami dinozaura” i inne. Zagramy z partnerami online łamigłówki i gry z dinozaurami, sfilmujemy czytanie dla rodziców – opowieść o dinozaurach i jeśli to możliwe odwiedzimy muzeum paleontologiczne.

February:
We will make a general drawing of a dinosaur. We will create a joint story about the traveling dinosaur then make a final webinar. We will make a final study of the project. We will summarize the results. The project is flexible and undergoes changes that the partners will propose. Each partner will create an interactive classroom where all planned events will take place. We will actively involve the families of the children. All tasks will be presented on separate pages and subpages.
Luty:
Wykonamy ogólny rysunek dinozaura. Stworzymy wspólną opowieść o wędrownym dinozaurze, a następnie zorganizujemy finałowy webinar. Wykonamy końcowe studium projektu. Podsumujemy wyniki. Projekt jest elastyczny i podlega zmianom, które zaproponują partnerzy. Każdy partner stworzy interaktywną salę lekcyjną, w której odbędą się wszystkie zaplanowane wydarzenia. Aktywnie zaangażujemy rodziny dzieci. Wszystkie zadania będą prezentowane na osobnych stronach i podstronach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz