O projekcie:
Dzięki temu projektowi chcemy zachęcić studentów do prostych badań i zbierania danych na temat miasta, w którym mieszkają. Chcemy, aby uczniowie odkrywali przeszłość swojego miasta, podkreślali piękno swojego miasta i ojczyzny w teraźniejszości oraz za pomocą narzędzi cyfrowych, aby przybliżyć je uczniom z ich ojczyzny i innych krajów. Rozwiną odpowiedzialne zachowanie wobec dziedzictwa naszych przodków i rozwiną miłość do swojego miasta. Będą komunikować się za pośrednictwem wideokonferencji.
Cele:
Celem projektu jest poszerzenie wiedzy uczniów na temat przeszłości ich miasta, sławnych ludzi, zabytków kulturalnych i historycznych miasta, starych gier, jedzenia oraz porównanie z pięknem dzisiejszego miasta. Rozwiną odpowiedzialne zachowanie wobec dziedzictwa naszych przodków i miłość do swojego miasta. Komunikując się z uczniami z różnych szkół z różnych obszarów, uczniowie poznają warunki przyrodniczo-geograficzne, gospodarkę, osadnictwo, zasoby naturalne i zabytki kulturowo-historyczne tych miast oraz zaprezentują swoje miasto.
Postęp działań:
Działania w trakcie projektu:
1. Flaga i godło miasta
2. Zabytki kulturowe i historyczne
3. Parki narodowe i parki przyrody
4. Gwiazdy
5. Stare przedmioty
6. Urodzony słownik
7. Pocztówka mojego miasta
8. Tradycyjny sposób budowy
9. Stroje ludowe/tradycyjne
10. Tradycyjne tańce
11. Tradycyjne gry
12. Stare przepisy
Spodziewane rezultaty:
- dzieci rozpoznają i opisują specyfikę swojego miasta i zauważają różnice między miastami w Bułgarii a miastami w innych krajach
- opisać rolę, wpływ i znaczenie dziedzictwa historycznego oraz przyrodniczych i społecznych różnic miast dla rozwoju tożsamości narodowej,
- uczyć się poprzez obserwację i badania, uczyć się samodzielnie i we współpracy z innymi,
- wykorzystywać oryginalną rzeczywistość i literaturę jako źródła informacji,
Raporty będą publikowane za pośrednictwem Twinspace, stron internetowych szkół podstawowych i innych mediów.
Stworzymy Przewodnik Turystyczny naszego miasta.
- dzieci rozpoznają i opisują specyfikę swojego miasta i zauważają różnice między miastami w Bułgarii a miastami w innych krajach
- opisać rolę, wpływ i znaczenie dziedzictwa historycznego oraz przyrodniczych i społecznych różnic miast dla rozwoju tożsamości narodowej,
- ucz się poprzez obserwację i badania, ucz się samodzielnie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz