w luna octombrie Toamna wi pune bogăția la dispoziția creativității copiilor care wi propun să creeze sculpturi w roślinach strączkowych i fructe: pinguini din vinete, regi i regine din morcovi struorcovi terlegurie frunze, dor fotbal pe care se joacă rośliny strączkowe i fructe însoțite de galerii i minunate aranjamente florale.
ACTIVITATEA NR. 1 Titlul activităţii: DEGUSTARE DE PRODUSE DE TOAMNĂ Locul de desfăşurare: în curtea şcolii Participanţi: elevii Descrierea activităţii: Elevii, legaţi la ochi, vor trebui să guste ş dferite producele storie folosite în prepararea lor ( ex. de prose: dulceaţă de prune, gutui, cireşe, afine, coacăze, căpşuni sau zmeură, dulceaţă de ardei iute, zacuscă de vinete, ciuperci, ardei iuţi muraţi, castraveţi, suc de roşii, sos de roşii, ketchup, itp.) Modalitaţi de evaluare: se apreciază şi se evaluează cei care ghicesc produmulâte produsele degure
ACTIVITATEA NR. 2 Titlul activităţii: ATELIERE DE CREAŢIE Locul de desfăşurare: în curtea şcolii Uczestnicy: elevii Descrierea activităţii: Elevii vor fi împărţiţi pe 4 centre: la centrul 1 vor realiza nişcolii centrul 3 vor da viaţă la diferite figurine, animăluţe, etc, fiecare după imaginaţia lor, din fructe şi legume de toamnă, iar la centrul 4 vor realiza o lucrare colectivă ,, Cântecele şi dansurile învăţate.
REZULTATE:- decorul de toamnă, parada de costume, măștile, ghirlanda de frunze, ,,Zâna toamnei'', implicarea a cât mai multor elevi.
OCEŃ: - bodziec, rekompensata; - iniţierea de discuţii şi propuneri pentru alte proiecte sau activități extracurriculare. - foto albumu; rozpowszechniać.
Activitatea a avut ca scop dezvoltarea abilităților de comunicare, twórczy şi artiste ale elevilor.
Rezultate:- decorul, parada de costume, măști, implicarea a cât mai multor elevi în activitate.
W październiku jesień udostępnia swoje bogactwo kreatywności dzieci, które chcą tworzyć rzeźby z warzyw i owoców: pingwiny z bakłażanów, królowie i królowe z marchwi i liści, łabędzie z winogron, powozy z dyni, myszy czy krokodyle z ogórków, kraina futbolu grającego w warzywa i owoce przy akompaniamencie galerii i wspaniałych kompozycji kwiatowych.
NR DZIAŁANIA 1 Tytuł działania: DEGUSTACJA JESIENNYCH PRODUKTÓW Miejsce: na dziedzińcu szkolnym Uczestnicy: uczniowie Opis działania: Uczniowie z zasłoniętymi oczami będą musieli skosztować różnych świeżych owoców i warzyw lub ich przetworów, a następnie odgadnąć smakowane produkty lub składniki użyte do ich przygotowania (np. produkty: powidła śliwkowe, pigwy, czereśnie, jagody, porzeczki, truskawki lub maliny, konfitura z papryki ostrej, kiełbasa bakłażana, pieczarki, papryka piklowana, ogórki, sok pomidorowy, sos pomidorowy, ketchup itp.) metody: doceniamy i oceniamy tych, którzy odgadną degustację produktów lub tylu składników użytych do ich przygotowania.
NR DZIAŁANIA na dziedzińcu szkolnym Uczestnicy: uczniowie Opis ćwiczenia: Uczniowie będą bawić się w różne gry (kamienny most z warzywami itp.), zatańczą i zaśpiewają różne jesienne pieśni, nauczone wcześniej z nauczycielami, następnie odbędzie się parada kostiumów miejsce (każdy uczeń będzie paradował ubrany w karnawałowy, jesienny kostium lub swoje ulubione postacie).
Metody oceny: doceniane są kostiumy wykonane przez dzieci, wyuczone pieśni i tańce.
REZULTATY:- jesienna dekoracja, parada kostiumowa, maski, girlanda z liści, „Jesienna Wróżka”, zaangażowanie jak największej liczby uczniów.
OCENA: - zachęty, nagrody; - inicjowanie dyskusji i propozycji innych projektów lub zajęć pozalekcyjnych. - Album zdjęć; -rozpowszechnianie. Działanie miało na celu rozwój komunikacji uczniów, umiejętności twórcze i artystyczne.
Rezultaty: - dekoracja, parada kostiumów, masek, zaangażowanie jak największej liczby uczniów w zajęcia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz