poniedziałek, 1 maja 2023

Living and non-living nature around us

About The Project
The goal of the project is to know and be able to classify nature into living and non-living.
Project Objectives
Pupils will learn that nature, living and non-living, is irreplaceable for us.
- observation of plant seeds, planting, germination: plants - meaning
- animals and man - the environment and its impact: cleaning and recycling, use of dead parts
- I would like to build an insect hotel with the students, built from natural materials, where we could observe insects

Expected Results
a joint task can be a joint poster, a book, or both

1.1 The work plan: March
Introduction country, schools
You can send website, presentation or videopresentation on youtube
Intruduction of teachers
Write name/school/country, you can create your avatar
Introduction of students
Write your name/school/country, you can createyour avatar, text, photos...
Introduction activite
You can play introduction activites- online puzzle on jigsawplanet.comPHOTOS DURING INTRODUCTION
Write name/school/country and send photos of your students during introduction and introduction activites
Logo
Each school desing and choose 3 logos and then add here(name/school/country)
Photos of students during desing of logo
Take and add some photos of students during desing of logo
Voting common logo
Logos will be voted on by students and teachers from March 28 to April 14. The one with the most votes will be the logo of our eTwinning project.
Creating place with nature in our classroom
Learning about living and non-living nature from presentation
Differentiate and sort elements og living and non-living nature
Each school will create a small corner, place, etc. with livin and non-living nature
This corner/place should include both living and non-living nature, you can use whatever you find during walk in nature, in forest, etc.
Take photos of students during whole process and working (name/school/country)
Dedline:

APRIL
Earth day
Cleaning around school and recyclation of trash
Students in each classroom will clean and beautify surrounding of school – They should recycle the litter and they can plant plants
Do not forget take photos of your students (name/school/country)
Nature art
Students will craft from nature materials
You can create different types of art, statues, mandalas, portrets, etc.
Take photos (name/school/country)
Dedline:
Hotles for insect
Students will build the hotels for insect or birdhouse
You must use only nature materials, your creation should be placed near your school
Take photos (name/school/country)
Dedline:

May
Calendar of photos from our project
We can create and e-book

O projekcie
Celem projektu jest poznanie i umiejętność klasyfikowania przyrody na ożywioną i nieożywioną.
Cele projektu:
Uczniowie dowiedzą się, że przyroda, żywa i nieożywiona, jest dla nas niezastąpiona
- obserwacja nasion roślin, sadzenie, kiełkowanie: rośliny - znaczenie
- zwierzęta i człowiek - środowisko i jego wpływ: czyszczenie i recykling, wykorzystanie martwych części

Plan pracy:
Marzec
Kraj wprowadzający, szkoły
Możesz przesłać stronę internetową, prezentację lub wideo prezentację na youtube
Wprowadzenie nauczycieli
Wpisz nazwę/szkołę/kraj, możesz stworzyć swojego awatara
Przedstawienie studentów
Wpisz swoje imię/szkołę/kraj, możesz stworzyć swojego awatara, tekst, zdjęcia...
Działanie wprowadzające
Na stronie jigsawplanet.com możesz zagrać w zajęcia wprowadzające – układanki online ZDJĘCIA PODCZAS WPROWADZENIA
Wpisz nazwę/szkołę/kraj i wyślij zdjęcia swoich uczniów podczas zajęć wprowadzających i wprowadzających

Logo
Każdy projekt szkoły i wybierz 3 logo, a następnie dodaj tutaj (nazwa/szkoła/kraj)
Zdjęcia studentów podczas projektowania logo
Zrób i dodaj kilka zdjęć uczniów podczas projektowania logo
Głosowanie wspólne logo
Logo będzie głosowane przez uczniów i nauczycieli od 28 marca do 14 kwietnia. Logo, które zdobędzie najwięcej głosów, zostanie logo naszego projektu eTwinning
Tworzenie miejsca z naturą w naszej klasie
Nauka o przyrodzie żywej i nieożywionej z prezentacji
Rozróżnij i posortuj elementy przyrody ożywionej i nieożywionej
Każda szkoła stworzy mały kącik, miejsce itp. z przyrodą żywą i nieożywioną
W tym zakątku/miejscu powinna znajdować się zarówno przyroda żywa, jak i nieożywiona, można wykorzystać wszystko, co znajdzie się podczas spaceru w przyrodzie, w lesie itp.
Rób zdjęcia uczniom podczas całego procesu i pracy (nazwa/szkoła/kraj)
Linia podziału:

KWIECIEŃ
Dzień Ziemi
Sprzątanie wokół szkoły i recykling śmieci
Uczniowie w każdej klasie będą sprzątać i upiększać otoczenie szkoły – Powinni segregować śmieci i sadzić rośliny
Nie zapomnij zrobić zdjęć swoim uczniom (nazwa/szkoła/kraj)

Sztuka przyrody
Uczniowie wykonają prace plastyczne z materiałów naturalnych
Możesz tworzyć różne rodzaje dzieł sztuki, posągi, mandale, portrety itp.
Zrób zdjęcia (nazwa/szkoła/kraj)
Linia podziału:

Hotel dla owadów
Studenci zbudują hotele dla owadów lub budek dla ptaków
Musisz używać wyłącznie materiałów natury, twoje dzieło powinno znajdować się w pobliżu twojej szkoły
Zrób zdjęcia (nazwa/szkoła/kraj)
Linia podziału:

Maj
Kalendarz zdjęć z naszego projektu
Możemy stworzyć i e-book
- Chciałbym wspólnie z uczniami zbudować hotel dla owadów, zbudowany z naturalnych materiałów, w którym moglibyśmy obserwować owady
oczekiwane rezultaty
wspólnym zadaniem może być wspólny plakat, książka lub jedno i drugie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz