piątek, 27 października 2023

zadanie 30


Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Z kulturą mi do twarzy” – IV edycja
Szkoła Podstawowa nr 84 im. Tadeusza Kościuszki w Poznaniu
nauczycielka: Danuta Bartkowiak - Siekańska
MODUŁ II – TU JEST MOJE MIEJSCE
zadanie 30
*** Zadanie dla nauczyciela ***
zrób zdjęcie miejsca w swojej okolicy, które jest Twoim ulubionym i opisz maksymalnie trzema zdaniami dlaczego kochasz właśnie to miejsce

Chciałam zaproponować trzy różne miejsca, choć jest ich znacznie więcej. Są one związane z historią miasta, legendami, można tutaj wypocząć, zobaczyć interesujące rzeczy... Od urodzenia jestem związana z tym miastem, tutaj wychowałam się, chodziłam do szkoły, nawiązałam przyjaźnie, studiowałam... Trudno mi sobie wyobrazić inne miejsce do zamieszkania. Można na chwilę wyjechać, zwiedzać różne miejsca, ale zawsze wraca się do DOMU.

Stary Rynek



Park Wilsona , obok znajduje się Palmiarnia Poznańska



Dębina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz