sobota, 6 kwietnia 2024

zadania 5, 7, 8


Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Z kulturą mi do twarzy” – IV edycja
Szkoła Podstawowa nr 84 im. Tadeusza Kościuszki w Poznaniu
nauczycielka: Danuta Bartkowiak - Siekańska
MODUŁ III – KOCHAM, LUBIĘ, SZANUJĘ
zadania 5, 7, 8
„Jesteśmy tacy sami”, „Zaświeć na niebiesko”, „Nie jestem kosmitą – mam zespół Aspergera”

➢ „Międzynarodowy Dzień Osób z Zespołem Downa - 21 barw” - okazanie wsparcia ludziom niepełnosprawnym poprzez wykonanie plakatów, zdjęć kolorowych skarpet nie do pary
pomysłodawcą święta, którego przesłaniem jest pomoc dla ludzi z zespołem Downa był Stylianos E. Antonarakis, genetyk z uniwersytetu w Genewie
data obchodów w dniu 21 marca nawiązuje do istoty zaburzenia – trisomii 21 chromosomu - link
celem obchodów jest zwiększenie świadomości społecznej oraz propagowanie praw i potrzeb osób z tą wadą genetyczną
uczniowie zapoznali się z prezentacją multimedialną i filmem „Było sobie życie”
Światowy Dzień Zespołu Downa, czyli Dzień Kolorowej Skarpetki… na zdjęciach...



➢ Światowy Dzień Świadomości Autyzmu - link



grafika - link



➢ Zespół Aspergera - link



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz