sobota, 7 maja 2022

podsumowanie projektu - Z kulturą mi do twarzy

wybrane zdjęcia:

MODUŁ 1 - W KRAINIE MUZ

"Paleta barw" - link
"Tajemnice teatru" - link
"Z wizytą w teatrze" - link
"Teatr lalek" - link
"U nas najlepiej" - link
"Sztuka współczesna" - link
z podanych 20 tematów trzeba było zrealizować 5

MODUŁ 2 - TU JEST MOJE MIEJSCE

"Warsztaty ludowe" - link
"Perły regionu" - link
"Magia uliczek" - link
"Moje miasto - moja duma" - link 1, link 2
"Na ile się znamy?" - link
"Do hymnu" - link
"Moja okolica" - link
z podanych 13 tematów trzeba było zrealizować 5

MODUŁ 3 - KOCHAM, LUBIĘ, SZANUJĘ

"Kodeks dobrego zachowania" - link
"Tydzień uprzejmości" - link
"Warto pomagać" - link
"Z kulturą przy stole" - link
"Savoir vivre przy stole" - link
"Moje korzenie" - link
"Moja rodzina" - link
z podanych 20 tematów trzeba było zrealizować 5

MODUŁ 4 - KULTURY ŚWIATA

"Cztery wielkie wynalazki - druk, kompas, papier, proch" - link
"Chińskie wachlarze" - link
"Chiński smok" - link
"Mali i duzi architekci" - link
"Zabawy z piłką" - link
"Piasek pustyni" - link
"Quiz wiedzy" - link 1, link 2
z podanych 11 tematów trzeba było zrealizować 5

w projekcie uczestniczyły szkoły z następujących krajów:
Irlandia, Kanada, Litwa, Niemcy, Szkocja, Ukraina, Wielka Brytania, Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz