O projekcie
Öteden beri oyunlar toplumlarda eğlenerek öğrenme metodları olagelmiştir. Teknolojinin gelişimi ile çocuklarımız evlerde bilgisayarların başına hapsolmuştur. Unutulmaya başlanan oyunları eğitimde öğrenme ve eğlenme medodu olarak kullanarak öğrencilerin zihinsel ve bedensel gelişimine destek olmak.
1) Ogrencilere eglenceli ders ortami olusturmak.
2)Öğrencilerin Kulturler arasi etkilesimi saglamak.
3) Unutulmaya yuz tutmus olan oyunlari gun yuzune çıkarmak.
4) öğrencileri Teknolojinin olumsuz etkilerinden uzaklastirmak.
5) Öğrencilerin Gecmis ile empati kurmalarini saglamak.
6) Öğrencilerin Toprakla ve doga ile iç içe büyümelerine olanak saglamak.
7) Geleneksel duzeyde oynanan oyunlari tanıtarak dunya çapında yayginlasmasini saglamak.
Günümüz koşullarında hizla gelisen dünyamızda öğrencilerimizi teknolojiden uzaklastirip oyunla egitimi bir araya getirerek hem ogrencilerin eglenmesinin hemde ogrenmelerine katki sunmayi amaclamaktadir.
1)Yabanci ve kendi okullarimizi internet ortaminda cesitli iletisim araclarini kullanarak bir araya getirmek ve karsilikli etkilesim kurmalarini saglamak.
2) Uluslarin oyunlarini caprazlama yontemi ile karsilikli oynamalarina olanak saglamak.
3)Web2 araclarini etkin bir sekilde kullanarak projeyi icerik olarak daha etkili hale getirmek.
4) Müfredata uygun bir sekilde calismalar yapilacak.
5) Proje surecinin basindan sonuna kadar sosyal medya araclari kullanilarak tanitim ve farkindalik olusturulmaya calisilacak.
Projemizin sonunda katılımcıların final ürünü olarak ülkeler oyun kitabı hazırlanarak sürdürülebilir olması amaçlanmaktadır. Oluşturulan video sosyal medya proje hesaplarımız yayınlanarak yaygınlaştırma devam edecektir. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı için ve okul dışarıda günü için festival videosu hazırlanacaktır.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz