poniedziałek, 23 listopada 2020

KONICZYNA CZTEROLISTNA

 DÖRT YAPRAKLI YONCA - FOUR LEAVED CLOVER

O projekcie

Öğrencilerimizle birlikte dopdolu bir ay geçirmek istiyoruz. Bilimsel etkinlikler, sanatsal faaliyetler, oyunlar, değerler. Birinci hafta bilimsel bir etkinlik, ikinci hafta sanatsal bir faaliyet, üçüncü hafta eğlenceli bir oyun, dördüncü hafta değerler eğitimi. Dört dörtlük bir proje. Dört yapraklı bir yonca gibi.

We want to have a wholesome month with our students.Scientific activities, art activities, plays and moral values. First week we have a scientific activitiy, second week an art activitiy, third week an enjoyable game and the last week we have moral valves education.

Chcemy spędzić z naszymi studentami cały miesiąc. Działalność naukowa, artystyczna, gry, wartości. Pierwszy tydzień to zajęcia naukowe, drugi to zajęcia artystyczne, trzeci to zabawna gra, a czwarty to edukacja wartości. To doskonały projekt. Jak czterolistna koniczyna.

CELE

Öğrencilerin bilimsel faaliyetlerde bulunmasını sağlamak. Problem çözme becerilerini geliştirmek. Çeşitli deneyler yaparak bilimi sevmelerini sağlamak. Basit deneylerden yola çıkarak bilim adamı olan insanları tanımalarını sağlamak. Keşfederek öğrenip kaşifleri tanımak.Çeşitli sanatsal faaliyetlerde bulunurken, sanatın eğlenceli yönlerini keşfetmelerini sağlamak. Sanatçıları tanıtmak .İlköğretim konuları kapsamında oynayarak öğrenmelerini sağlamak.

Her ay bir İnsanı değeri öğrenmelerini sağlayıp içselleştirmelerine yardımcı olmak .İş birliği, dayanışma, problem çözme, analitik düşünme, sanatsal bakış açısı geliştirme.

We want to enable children to engage in scientific activities, improve their problem solving skills, making them love science by doing various experiments, to enoble them to know scientist through simple experiments.

We want to enable the students to discover the fun while enaging in various artistic activities and introduce the artist.

Zapewnienie uczniom zaangażowania w działalność naukową. Rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów. Sprawianie, by pokochali naukę, przeprowadzając różne eksperymenty Poznanie ludzi, którzy są naukowcami, na podstawie prostych eksperymentów. Nauka przez odkrywanie i poznanie odkrywców, aby umożliwić im odkrywanie zabawnych aspektów sztuki podczas wykonywania różnych działań artystycznych. Przedstawienie artystów, uczynienie ich poprzez zabawę w ramach edukacji podstawowej.

Aby pomóc im uczyć się i przyswajać wartość ludzką każdego miesiąca Współpraca, solidarność, rozwiązywanie problemów, analityczne myślenie, rozwijanie artystycznej perspektywy.

POSTĘP DZIAŁAŃ

Bir ayı dört hafta kabul edersek; Birinci hafta bir bilimsel bir etkinlik., ikinci hafta sanatsal bir faaliyet, üçüncü hafta bir oyun, dördüncü hafta bir değer öğretimi yapmak. Proje ortaklarıyla her ay başı yapılacak bir toplantı ile bir aylık faaliyet planı yapılır. Yapılacak bilimsel etkinlik, sanatsal faaliyet, oyun ve öğretilecek değere karar verilir. Yöntemleri tartışılıp ortak kararlar alınır. Pandemi sürecinde evde yapılabilecek faaliyetlerde göz önünde bulundurulur. Çeşitli web 2 araçları kullanılarak projeye dahil edilir.

İmproving their problem solving skills, analytical thinking, artistic perspective. Enable them to learn by playing games in accordance with the curriculum. To learn a moral value and internalize it every month.cooperation, solidarity,problem solving, analytical thinking and improving artistic perspective. İf we accept a month for 4 weeks; first week a scientific activity, second week an art activity, third week a game, fourt week teaching a moral volue.

Jeśli przyjmiemy miesiąc na cztery tygodnie; Pierwszy tydzień to zajęcia naukowe, drugi to zajęcia artystyczne, trzeci to zabawa, a czwarty to nauczanie wartości. Sporządzany jest miesięczny plan działań z comiesięcznymi spotkaniami z partnerami projektu. Decyduje się o działalności naukowej, artystycznej, grze i wartości, której należy uczyć. Omawia się ich metody i podejmuje wspólne decyzje. Uwzględnia się to w czynnościach, które można wykonywać w domu podczas procesu pandemii. Jest zawarty w projekcie przy użyciu różnych narzędzi webowych 2.

Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia, artystycznej perspektywy. Umożliw im naukę, grając w gry zgodne z programem nauczania. Poznanie wartości moralnej i przyswojenie jej co miesiąc. Współpraca, solidarność, rozwiązywanie problemów, analityczne myślenie i doskonalenie perspektywy artystycznej. Jeśli przyjmiemy miesiąc na 4 tygodnie; w pierwszym tygodniu zajęcia naukowe, w drugim zajęcia plastyczne, w trzecim gra, w czterech tygodniach nauczanie wartości moralnej.

SPODZIEWANE REZULTATY

Öğrencilerin bilimsel etkinliklere katılmasını sağlamak.

Öğrencilerin sanatsal faaliyetlere katılması sağlamak.

Oynayarak öğrenmelerini sağlamak.

Değerleri içselleştirmelerini sağlamak.

Yapılan etkinlikler fotoğraf ve videolar ile sosyal medya araçlarında yayınlanır.

Sanal müze gezileri yapılır.

To ensure students partici pate in scientific activities. To ensure students participate in art activities. To enable students learn through games. To enable them internalize the moral values. The activities are broadcasted on social media. Online museum tours are made.

Zapewnienie uczniom udziału w działalności naukowej. Zapewnienie uczniom udziału w zajęciach artystycznych. Aby umożliwić uczniom naukę poprzez gry. Aby umożliwić im przyswojenie wartości moralnych. Działania są transmitowane w mediach społecznościowych. Organizowane są wycieczki po muzeach online.

1 - nadzieja

2 - wiara

3 - miłość

4 - szczęście









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz