poniedziałek, 1 lutego 2021

klub kodowania

 CODING CLUB 2021

O projekcie

The purpose of our project is to show our students that the algorithm is in every aspect of our lives, to raise awareness of our students about coding, to enable them to gain 21st century skills such as IT literacy, entrepreneurship, productivity, problem solving and critical thinking, to enable our students to create products by learning to use various web 2.0 tools, Realizing that they can write their own games, it is aimed to break their prejudices about coding and to give them self-confidence in coding.

Projemizin Amacı, algoritmanın hayatımızın her alanında olduğunu göstererek , öğrencilerimize kodlama konusunda farkındalık kazandırmak, bt okuryazarlığı, girişimcilik, üretkenlik, problem çözme ve eleştirel düşünme gibi 21. Yüzyıl becerilerini kazanmalarını sağlamak, çeşitli web 2.0 araçlarını kullanmayı öğrenerek ürünler ortaya kurmalarını sağlamak, öğrencilerimizin Scratch ile kendi oyunlarını yazabileceklerinin farkına vararak, kodlama konusundaki önyargılarını kırmak ve onlar

Celem naszego projektu jest pokazanie naszym studentom, że algorytm jest w każdym aspekcie naszego życia, podniesienie świadomości naszych uczniów na temat kodowania, umożliwienie im zdobycia umiejętności XXI wieku, takich jak umiejętności informatyczne, przedsiębiorczość, produktywność, rozwiązywanie problemów i krytyczne myślenie, aby umożliwić naszym uczniom tworzenie produktów poprzez naukę korzystania z różnych narzędzi Web 2.0. Uświadomienie sobie, że potrafią pisać własne gry, ma na celu przełamanie ich uprzedzeń dotyczących kodowania i dodanie im pewności siebie w kodowaniu.

CELE

Öğrencilerimizin;

Bt okuryazarlığı, problem çözme, Web 2.0 araçlarını kullanma becerisi kazanmalarını, proje bazlı düşünme, Dil Gelişimi, algoritmik ve tasarım odaklı düşünebilmeyi keşfetme gibi 21.yüzyıl becerileri kazanmalarını sağlamaktır.

Our students;

It aims to enable them to gain the skills of IT literacy, problem solving, using Web 2.0 tools, project-based thinking, Language Development, and 21st century skills such as exploration of algorithmic and design-oriented thinking.

Nasi studenci;

Ma na celu umożliwienie im zdobycia umiejętności informatycznych, rozwiązywania problemów, korzystania z narzędzi Web 2.0, myślenia opartego na projektach, rozwoju języka i umiejętności XXI wieku, takich jak eksploracja myślenia algorytmicznego i projektowego.

POSTĘP DZIAŁAŃ

Projeye gönüllü öğrenciler alınacak olup, proje süresince her ay düzenli olarak toplantı yapılması planlanmaktadır. Projemiz Şubat Ayında başlayacak olup, Mayıs ayında bitecektir.Projemiz süresince etkinliklere karar vermek amacıyla düzenli olarak online toplantılar yapılacaktır.

Volunteer students will be recruited to the project, and regular meetings are planned every month during the project. Our project will start in February and will be completed in May. During our project, online meetings will be held regularly to decide on the activities.

Studenci-wolontariusze będą rekrutowani do projektu, a co miesiąc w trakcie trwania projektu planowane są regularne spotkania. Nasz projekt rozpocznie się w lutym, a zakończy w maju. W trakcie naszego projektu regularnie będą odbywały się spotkania online, na których podejmowane będą decyzje dotyczące działań.

SPODZIEWANE REZULTATY

Öğrencilerimize kodlama konusunda farkındalık kazandırmak, 21. Yüzyıl becerilerini kazanmalarını sağlamak, farklı kodlama programlarını öğreterek kodlama ile ilgili temel becerileri kazanmalarını ve öğrencilerimizin kodlama konusundaki önyargılarını yıkarak, onları kodlama konusunda cesaretlendirmek hedeflenmiştir.

It is aimed to raise awareness of our students about coding, to enable them to gain 21st century skills, to gain basic skills related to coding by teaching different coding programs, and to encourage our students to coding by breaking down their prejudices about coding.

Jego celem jest podniesienie świadomości naszych uczniów na temat kodowania, umożliwienie im zdobycia umiejętności XXI wieku, zdobycie podstawowych umiejętności związanych z kodowaniem poprzez nauczanie różnych programów kodowania oraz zachęcenie naszych uczniów do kodowania poprzez przełamywanie ich uprzedzeń dotyczących kodowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz