O projekcie
Çeşitli sanat dallarını kullanarak, çapraz müfredat ilişkisi
kurarak disiplinler arası geçişi sağlayarak Matematiği öğretmek ve Matematiğin
de bir sanat olduğunu göstermek hedeflenmiştir. Öğrencilerin Matematik ve Sanat
arasında ilişki kurabileceği, materyallerle destekleyebileceği, Web 2.0
araçlarını kullanabileceği, iş birliği ve dayanışma gibi olumlu yaklaşımları
geliştirebileceği bir projedir.
It is aimed
to teach Mathematics by establishing a cross-curricular relationship by using
various art disciplines and to make the transition between disciplines and to
show that Mathematics is also an art. It is a project where students can relate
between Mathematics and Art, support with materials, use Web 2.0 tools, and
develop positive approaches such as collaboration and solidarity.
Jego celem jest nauczanie matematyki poprzez ustanowienie
relacji międzyprzedmiotowych poprzez wykorzystanie różnych dyscyplin
artystycznych oraz dokonanie przejścia między dyscyplinami i pokazanie, że
matematyka jest również sztuką. Jest to projekt, w którym uczniowie mogą
odnieść się do matematyki i sztuki, wspierać materiały, korzystać z narzędzi
Web 2.0 i rozwijać pozytywne podejścia, takie jak współpraca i solidarność.
CELE
1-
Öğrencilerin soyut düşünme becerisini geliştirmek,
2- Estetik
duygusunu geliştirmek,
3-
Öğrencilerin matematiksel, sanatsal yönlerini geliştirmek,
4- Sanat
dallarını tanımalarını sağlamak,
5-
Matematiğin hayatın her alanında olduğunu ve özellikle sanat ile ilgili yönleri
arasında bağlantı kurmalarını sağlamak,
6- Takım
çalışmasını teşvik etmek,
7- Web 2.0
araçlarını aktif kullanmayı sağlamak.
1- To
develop students' abstract thinking skills,
2- To
develop aesthetic sense,
3- To
develop mathematical and artistic aspects of students,
4- To
enable them to recognize art branches,
5- To
ensure that mathematics is in every area of life and to establish a connection
especially between the aspects related to art,
6- To
encourage team work,
7- To
ensure the active use of Web 2.0 tools.
1- Aby rozwinąć umiejętności abstrakcyjnego myślenia
uczniów,
2- Aby rozwinąć zmysł estetyczny,
3- Aby rozwinąć matematyczne i artystyczne aspekty uczniów,
4- Aby umożliwić im rozpoznawanie gałęzi sztuki,
5- Aby zapewnić, że matematyka jest w każdej dziedzinie
życia i nawiązać połączenie, zwłaszcza między aspektami związanymi ze sztuką,
6- Aby zachęcić do pracy zespołowej,
7- Aby zapewnić aktywne korzystanie z narzędzi Web 2.0.
POSTĘP DZIAŁAŃ
Proje planı tüm ortakların görüşleriyle oluşturulacaktır.
Eylül ayında başlayıp, Haziran ayında bitecektir.
The project
plan will be created with the views of all partners. It starts in September and
ends in June.
Plan projektu zostanie utworzony z opiniami wszystkich
partnerów. Rozpoczyna się we wrześniu, a kończy w czerwcu.
SPODZIEWANE
REZULTATY
Takım
çalışmalarının önemi kavranır. Matematiğin gündelik hayatta sanatla bağlantısı
yaparak yaşayarak keşfedilir. Öğrencilerin soyut düşünme becerileri gelişir.
Sanat dallarını öğrenir. Eleştirel düşünme gelişir. Soyut düşünme becerisi
gelişir.
The
importance of team work is understood. It is discovered by living by making
connection with art in daily life of mathematics. Students' abstract thinking
skills develop. Learns the branches of art. Critical thinking develops.
Abstract thinking skills develop.
Rozumiemy znaczenie pracy zespołowej. Odkrywa się ją żyjąc,
łącząc się ze sztuką w życiu codziennym matematyki. Rozwijają się umiejętności
abstrakcyjnego myślenia uczniów. Poznaje gałęzie sztuki. Rozwija się myślenie
krytyczne. Rozwijają się umiejętności myślenia abstrakcyjnego.
plan - link
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz