O projekcie
"The game is the real job of children."Our students will design their own games, 21. century skills, critical thinking, entrepreneurial, creative, leader, productive, responsible, active use of ICT technologies, cultural interaction, etc. We aim to gain skills. Our project is suitable for 7-11 age category.
CELE
1)To improve students' design and skill aspects
2)Encouraging students to dream, think, and write creatively and realize permanent learning with extensions that appeal to different intelligence areas
3)To provide self-expression by developing self-confidence
4)Demonstrate the ability to work effectively in different teams
5) To be willing to achieve a common goal,
6) To share responsibility for collaborative work
7)To develop 21st century skills of our students such as critical thinking, entrepreneurial, creative, leader, productive, responsible, actively using ICT technologies, etc.
POSTĘP DZIAŁAŃ
September
1) Meeting with the project partners
2) Duty Distribution
3) Preparing banners, logos
4) Establishing social media groups for communication
5) Joint studies to be done with partner schools every month
October-November-December-January-February-March
1) Writing the design games determined by the partners of the mixed country teams and project partners
2) Creating a design game by working as a group
3) Creating a Story Map
4) Drama and pantomime works adapted to written stories
5) Diversification of the work done using photography, video recording and Web 2.0 tools
SPODZIEWANE REZULTATY
1) Students will be provided with multi-faceted skills and thinking skills,
2) Students will realize permanent learning for different intelligence areas,
3) Students will develop their 21st century skills such as critical thinking, entrepreneurial, creative, leader, productive, responsible, actively using ICT technologies, etc.
4) Be willing to engage in cultural interaction,
5)Enriching imagination with an approach that includes body language
6) Providing self-confidence development and actively participating
7) Ability to cooperate with different teams will be developed,
8) Imagination and creative thinking skills will be developed.
O projekcie
„Ta gra to prawdziwa praca dzieci.” Nasi uczniowie zaprojektują własne gry, umiejętności z 21 wieku, krytyczne myślenie, przedsiębiorczość, kreatywność, lider, produktywne, odpowiedzialne, aktywne wykorzystanie technologii ICT, interakcje kulturowe itp. zdobyć umiejętności. Nasz projekt jest odpowiedni dla kategorii wiekowej 7-11.
CELE
1) Aby poprawić aspekty projektowania i umiejętności uczniów
2) Zachęcanie uczniów do kreatywnego marzenia, myślenia i pisania oraz realizowania ciągłego uczenia się dzięki rozszerzeniom, które przemawiają do różnych obszarów inteligencji
3) Aby wyrazić siebie poprzez rozwijanie pewności siebie
4) Wykazać umiejętność efektywnej pracy w różnych zespołach
5) Aby być gotowym do osiągnięcia wspólnego celu,
6) Dzielenie się odpowiedzialnością za współpracę
7) Aby rozwijać umiejętności naszych studentów w XXI wieku, takie jak krytyczne myślenie, przedsiębiorczość, kreatywność, lider, produktywność, odpowiedzialność, aktywne korzystanie z technologii ICT itp.
POSTĘP DZIAŁAŃ
wrzesień
1) Spotkanie z partnerami projektu
2) Podział obowiązków
3) Przygotowywanie banerów, logo
4) Ustanawianie grup mediów społecznościowych do komunikacji
5) Wspólne badania, które należy przeprowadzać ze szkołami partnerskimi co miesiąc
Październik-listopad-grudzień-styczeń-luty-marzec
1) Pisanie gier projektowych określonych przez partnerów zespołów z krajów mieszanych i partnerów projektu
2) Tworzenie gry projektowej poprzez pracę w grupie
3) Tworzenie mapy opowieści
4) Prace dramatyczne i pantomimiczne dostosowane do opowiadań pisanych
5) Zróżnicowanie pracy wykonanej przy użyciu fotografii, nagrywania wideo i narzędzi Web 2.0
REZULTATY SPODZIEWANE
1) Studenci otrzymają umiejętności wieloaspektowe i umiejętności myślenia,
2) Studenci będą realizować stałe uczenie się dla różnych obszarów inteligencji,
3) Uczniowie rozwijają swoje umiejętności XXI wieku, takie jak krytyczne myślenie, przedsiębiorczość, kreatywność, lider, produktywność, odpowiedzialność, aktywne korzystanie z technologii ICT itp.
4) Bądź gotów zaangażować się w interakcje kulturowe,
5) Wzbogacanie wyobraźni o podejście obejmujące język ciała
6) Zapewnienie rozwoju pewności siebie i aktywne uczestnictwo
7) Rozwijana będzie umiejętność współpracy z różnymi zespołami,
8) Rozwinięte zostaną wyobraźnia i umiejętności kreatywnego myślenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz