wtorek, 8 września 2020

Doğadaki Canlarımız/In nature Our Animals

 Nasze dusze w naturze / W przyrodzie nasze zwierzęta













O projekcie

Protection of stray animals, their needs, eliminating the fears and obstacles of our students towards animals, providing students with the awareness of animal rights and love for animals

Sokak hayvanlarının, ihtiyaçlarının korunması, öğrencilerimizin hayvanlara karşı korku ve engellerinin ortadan kaldırılması, öğrencilere hayvan hakları bilinci ve hayvan sevgisi kazandırılması böylece öğrencilerde hayvan sevgisi geliştirmeyi hedefledik.

Ochrona bezpańskich zwierząt, ich potrzeb, eliminacja lęków i przeszkód naszych uczniów wobec zwierząt, uświadomienie uczniom praw zwierząt i miłości do zwierząt

Naszym celem było zabezpieczenie potrzeb bezpańskich zwierząt, wyeliminowanie lęku i przeszkód naszych uczniów wobec zwierząt, uświadomienie uczniom praw zwierząt i ich miłości, a tym samym rozwinięcie w uczniach miłości do zwierząt.

CELE

Stray animal expression is a very cold expression. Stray animals are cats and dogs that live with us on our streets.

It is a culture that we domesticated thousands of years ago. They are stray animals that we leave to the streets with the development and growth of industry, technology and, accordingly, metropolises.

For this reason, there is no "Stray Animal" problem, but "Stray Animals' Problems".

Based on this problem, it is to prevent phobic fears from time to time against these stray animals, to ensure that students gain awareness and love of animals about animal rights, to create sensitivity towards stray animals and to help to create content for behavior.

Sokak hayvanı ifadesi çok soğuk bir ifadedir. Sokak hayvanları, bizimle sokaklarımızda yaşayan kedi ve köpeklerdir.

Binlerce yıl önce evcilleştirdiğimiz bir kültür. Sanayinin, teknolojinin ve buna bağlı olarak metropollerin gelişmesi ve büyümesiyle sokaklara bıraktığımız başıboş hayvanlardır.

Bezpańskie zwierzęce wyrażenie jest bardzo zimne. Bezpańskie zwierzęta to koty i psy, które mieszkają z nami na naszych ulicach.

To kultura, którą oswoiliśmy tysiące lat temu. To bezpańskie zwierzęta, które zostawiamy na ulice wraz z rozwojem przemysłu, technologii, a co za tym idzie, metropolii.

Z tego powodu nie ma problemu „bezpańskich zwierząt”, ale „problemy bezpańskich zwierząt”.

Opierając się na tym problemie, ma na celu zapobieganie od czasu do czasu strachom przed tymi bezpańskimi zwierzętami, zapewnienie uczniom świadomości i miłości zwierząt do praw zwierząt, wytworzenie wrażliwości na bezpańskie zwierzęta i pomoc w tworzeniu treści dotyczących zachowania.

Bezpańskie zwierzęce wyrażenie jest bardzo zimne. Bezpańskie zwierzęta to koty i psy, które mieszkają z nami na naszych ulicach.

Kultura, którą oswoiliśmy tysiące lat temu. To bezpańskie zwierzęta, które zostawiamy na ulice wraz z rozwojem przemysłu, technologii, a co za tym idzie, metropolii.

POSTĘP DZIAŁAŃ

I believe that it is necessary to move forward by sharing ideas with the schools we partner with. Being aware of the fact that it is a team work, we should conduct our project with various activities. I am thinking of acting in consultation with the institution with which we partner with the idea of ​​students learning by living and doing.

Proje aktif çalışma süreci 4 ay olarak belirlenmiştir.( Eylül - Aralık )

Eylül:Okul öğrencilerine yönelik bilgilendirme toplantıları,ortakların oluşumu

"Sokak Hayvanlarına Nasıl Davranmalıyız" isimli sunu gösterimi

Ekim: "KUŞLAR" isimli belgesel izlenecek

Kuşlar için "ekmek ağaçları" ve "kuşlar için beslenme odakları" yapılacaktır.

Kasım: "SOKAKTAKİ CAN" isimli okul gazetesi çıkarılacak.

Hayvan dernekleri ziyareti

"Geçici Hayvan Bakım Evi" ziyareti

“Sonbahar Mevsimi ve Sokak Hayvanları” isimli broşür öğrencilere dağıtılacak

Orman İl Müdürlüğünden Su ve Mama kapları alınacak

Aralık: Ortak final ürünü için e book çalışması

Uważam, że konieczne jest pójście naprzód poprzez dzielenie się pomysłami ze szkołami, z którymi współpracujemy. Mając świadomość, że jest to praca zespołowa, nasz projekt powinniśmy prowadzić różnymi działaniami. Myślę o działaniu w porozumieniu z instytucją, z którą współpracujemy z ideą uczenia się przez życie i działanie studentów.

Aktywny okres pracy projektu został określony na 4 miesiące (wrzesień - grudzień).

Wrzesień: Spotkania informacyjne dla uczniów, formacja partnerów

Prezentacja zatytułowana „Jak leczyć bezpańskie zwierzęta”

Październik: oglądany będzie film dokumentalny „PTAKI”

Powstaną „chleby” i „ośrodki dokarmiania ptaków”.

Listopad: Ukaże się gazetka szkolna „CAN ON THE STREET”.

Wizyta w stowarzyszeniach zwierząt

Wizyta w „Tymczasowym schronisku dla zwierząt”

Broszura zatytułowana „Jesień i zwierzęta uliczne” zostanie rozdana uczniom.

Pojemniki na wodę i żywność zostaną zakupione w Wojewódzkiej Dyrekcji Leśnej

Grudzień: badanie e-booków dotyczące wspólnego produktu końcowego

SPODZIEWANE REZULTATY

In the light of the new findings to be obtained, we aim to create an application area for students and ensure that our animal love culture is transferred and kept alive.

Öğrencilere hayvanlarla bütünleşmeyi, sorumlu olmayı, duyarlı vatandaşlığı kazandıracak öğrenme ortamları hazırlamak.

• Hayvan sevgisinin önemini öğrencilerde içselleştirmek

• Sokak hayvanlarına yönelik davranış ve tutumlarda olumlu değişikliğe gidilmesi

• Çalışmanın il genelinde toplu bir bilinçlendirme ve koruma kampanyasına dönüştürülmesi

• Yapılan çalışma ve görsellerin projenin twinspace sayfasında ve okul web sitesinde yayınlanması

Hedeflerde belirttiğimiz amaçlara ulaşmanın yanında proje tabanlı öğretimin tüm içeriğini kavrayabilmiş, işbirlikçi, kendi öğrenmelerinden sorumlu, empati yeteneği , dili kullanma becerileri, problem çözme becerileri .... gelişmiş bireyler yetiştirmek.

W świetle nowych odkryć, które mają zostać uzyskane, dążymy do stworzenia obszaru zastosowań dla studentów i zapewnienia, że ​​nasza kultura miłości do zwierząt jest przenoszona i utrzymywana przy życiu.

Przygotowanie środowisk uczenia się, które umożliwią uczniom integrację ze zwierzętami, bycie odpowiedzialnymi i zdobycie wrażliwego obywatelstwa.

• Uwewnętrznianie znaczenia miłości zwierząt do uczniów

• Dokonywanie pozytywnych zmian w zachowaniu i postawach wobec bezpańskich zwierząt

• Przekształcenie badania w zbiorową kampanię uświadamiającą i ochronną w całej prowincji

• Opublikowanie pracy i wizualizacji na stronie twinspace projektu oraz na stronie internetowej szkoły.

Oprócz osiągnięcia celów określonych w celach, wychowanie osób, które są w stanie zrozumieć całą treść nauczania opartego na projektach, które współpracują, są odpowiedzialne za własną naukę, empatię, umiejętności językowe, umiejętności rozwiązywania problemów...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz