poniedziałek, 7 września 2020

PLAY MELODICA, FEEL THE RHYTHM

 ZAGRAJ MELODIĘ, POCZUJ RYTM

O projekcie

It is a project that aims to develop students' aesthetics, creativity, talent, love, sharing and responsibility through music, with the idea of ​​giving primary school students the ability to play a musical instrument.

İlkokul öğrencilerine müzik aleti çalma yeteneği kazandırmak fikriyle öğrencilerin estetik, yaratıcılık, yetenek, sevgi, paylaşım ve sorumluluklarını müzik yoluyla geliştirmeyi amaçlayan bir projedir.

Jest to projekt, który ma na celu rozwój estetyki, kreatywności, talentu, miłości, dzielenia się i odpowiedzialności uczniów poprzez muzykę, a jego ideą jest umożliwienie uczniom szkół podstawowych gry na instrumencie muzycznym. Z myślą o zapewnieniu uczniom szkół podstawowych umiejętności gry na instrumentach muzycznych, jest to projekt, który ma na celu rozwój estetyki uczniów, kreatywności, talentu, miłości, dzielenia się i odpowiedzialności poprzez muzykę.

CELE

1.Being able to recognize music 2. Music-body harmony 3. The ability to make music individually or collectively 4. Seeing the link between music and society 5. To be able to connect music with culture, history and aesthetics 6. To associate music with national and moral values 7. To be able to relate music as a science with different sciences. 8.Understanding that music can be learned by every person. 9. Listening, singing and making music with rhythmic activities10. Expressing yourself through music 11. Ability to develop cultural heritage and diversity 12. Ability to use music technologies 13. To be an effective music producer

Müziği tanıyabilme, Müzik beden uyumunu sağlayabilme, bireysel veya toplu yapabilme,Müzikle toplum arasındaki bağı görebilme ,millî ve manevi değerlerle ilişkilendirebilme,bilim dalı olarak farklı bilimlerle ilişkisini kurabilme, her insan için öğrenilebilir olduğunu anlayabilme,Dinleme, söyleme ve ritimsel etkinliklerle müzik yapabilme,

1. Umiejętność rozpoznawania muzyki 2. Harmonia ciała i muzyki 3. Umiejętność tworzenia muzyki indywidualnie lub zbiorowo 4. Dostrzeganie związku między muzyką a społeczeństwem 5. Umiejętność łączenia muzyki z kulturą, historią i estetyką 6. Kojarzenie muzyka z wartościami narodowymi i moralnymi 7. Umiejętność powiązania muzyki jako nauki z różnymi naukami. 8. Zrozumienie, że muzyki może się nauczyć każdy człowiek. 9. Słuchanie, śpiewanie i muzykowanie poprzez ćwiczenia rytmiczne 10. Wyrażanie siebie poprzez muzykę 11. Umiejętność rozwijania dziedzictwa kulturowego i różnorodności 12. Umiejętność korzystania z technologii muzycznych 13. Bycie skutecznym producentem muzycznym

Umiejętność rozpoznawania muzyki, przystosowania się do ciała muzycznego, umiejętność wykonywania jej indywidualnie lub zbiorowo, dostrzeganie związku między muzyką a społeczeństwem, kojarzenie jej z wartościami narodowymi i duchowymi, nawiązywanie relacji z różnymi naukami jako dyscypliną naukową, rozumienie, że każdy człowiek może się jej nauczyć, tworzyć muzykę poprzez słuchanie, śpiew i czynności rytmiczne,

POSTĘP DZIAŁAŃ

Before starting the activities of the project, task distribution will be made between the partners. In the webinars, videos and photos showing the ability of the students to play the song within the time specified in the calendar in line with the songs that have been jointly decided on will be combined with web 2.0 tools. Mixed team groups will be created.

Ortaklar arasında projenin faaliyetlerine başlamadan önce görev dağılımı yapılacak. Webinarlarda ortak karar alınan şarkılar doğrultusunda takvimde belirlenen süreler içerisinde öğrencilerin şarkıyı çalma becerisini gösteren videolar , fotoğraflar web 2.0 araçlarıyla desteklenerek bir bütün haline getirilecek. Karma takım grupları oluşturulacak.

Przed rozpoczęciem działań w ramach projektu nastąpi podział zadań między partnerów. Podczas webinariów filmy i zdjęcia pokazujące zdolność uczniów do odtworzenia utworu w terminie określonym w kalendarzu zgodnie z ustalonymi wspólnie utworami będą połączone z narzędziami web 2.0. Zostaną utworzone mieszane grupy zespołów.

SPODZIEWANE REZULTATY

To contribute to the development of the student's emotional, social and aesthetic sense through music, to learn how to play different songs using melodica, to learn to act individually and collectively, and to develop national-spiritual values.

Öğrencinin müzik yoluyla duygusal, sosyal ve estetik duygusunu gelişimine katkı sağlamak, melodikayı kullanarak farklı şarkıları çalabilmeyi öğrenmek,bireysel ve toplu hareket etmeyi öğrenmesini sağlamak ve milli-manevi değerlerini geliştirmek.

Przyczyniać się do rozwoju emocjonalnego, społecznego i estetycznego zmysłu ucznia poprzez muzykę, nauczyć się grać różne piosenki z użyciem melodyki, nauczyć się działać indywidualnie i zbiorowo oraz rozwijać wartości narodowo-duchowe.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz