DZIECKO MOŻE BYĆ PISAREM 2
O projekcie
Ezberci eğitimin yerine, üreticilik, yaratıcılık 21.yüzyıl çağdaş öğretim anlayışının temelini oluşturmaktadır.21. yüzyıl öğrencilerine bilgiyle birlikte ve belki de bilgiden daha çok, farklı beceriler de kazandırması gereğinden söz edilmektedir. “Yaratıcılık” da bu becerilerden biridir.İletişimin oldukça önemli olduğu çağımızda, duygularımız ve düşüncelerimizle, birden çok kişiye erişmek ve İyi bir iletişim için söz kadar yazıya da gereksinim duyarız. Geleneksel çalışmalar, öğrencilerin yazma becerilerini geliştirmek yerine onları özgünlükten uzaklaştırmakta ve öğrencilerin hayal gücü, yaratıcılığı, yazma becerisi gelişememektedir. Yaratıcı yazı etkinlikleri özgün, akıcı, ilgi çekici bir şekilde duygu ve düşüncelerini ortaya koymalarını sağlamaktır.Öğrencilerin kendi fikirlerini özgürce dile getirmelerini sağlarken bir yandan da onların başka insanların duygu ve düşüncelerine saygı gösterme ve onları kabul etme alışkanlığı kazanmalarına yardımcı olacaktır.
Kreatywność i kreatywność, zamiast edukacji na pamięć, stanowią podstawę nowoczesnego podejścia pedagogicznego XXI wieku. Wspomina się, że studenci XXI wieku powinni zdobywać inne umiejętności wraz z wiedzą, a może nie tylko wiedzą. „Kreatywność” jest jedną z tych umiejętności. W naszych czasach, w których komunikacja jest bardzo ważna, potrzebujemy pisać tyle samo co słów, aby dotrzeć do więcej niż jednej osoby z naszymi uczuciami i myślami oraz dla dobrej komunikacji. Tradycyjne studia odwracają uwagę studentów od oryginalności zamiast doskonalić ich umiejętności pisania, a wyobraźnia, kreatywność i umiejętności pisania nie mogą być rozwijane. Twórcze zajęcia pisemne pozwolą im wyrazić swoje uczucia i myśli w oryginalny, płynny i angażujący sposób, a także umożliwią uczniom swobodne wyrażanie własnych pomysłów, jednocześnie pomagając im nabrać nawyku szanowania i akceptowania uczuć i myśli innych ludzi.
CELE
Öğrencilerimizin düş gücünü harekete geçirerek, yazı çalışmalarını oyunlaştırarak yaratıcılıklarını geliştirmek,Türkçe'mizi kurallara uygun doğru ve düzgün şekilde yazma becerilerini geliştirmek, yazma ve üretmedeki yaratıcı yeteneğini ortaya çıkarmak, özgün, akıcı, ilgi çekici bir şekilde duygu ve düşüncelerini ortaya koyacak etkinliklerle dil gelişimlerini desteklemek, kelime hazinesini geliştirmek, yaratıcı yazı etkinlikleri öğrencilerin kendi fikirlerini özgürce dile getirmelerini sağlarken bir yandan da onların başka insanların duygu ve düşüncelerine saygı gösterme ve onları kabul etme alışkanlığı kazanmalarına yardımcı olmak, sosyal amaçlı etkinliklerle iletişim becerilerini geliştirmek, 21.yüzyıl medya okur yazarlığı becerilerini geliştirmek, ayrıca, görüp izlediklerini, dinlediklerini, okuduklarını, incelediklerini ve düşündüklerini, tasarladıklarını söz ya da yazı ile doğru ve amaca uygun olarak anlatma beceri ve alışkanlığı kazandırmak hedeflerimiz ile yola çıkıyoruz.
Rozwijanie kreatywności naszych uczniów poprzez aktywizację ich wyobraźni, poprzez grywalizację ich prac pisarskich, rozwijanie umiejętności prawidłowego i prawidłowego pisania naszego tureckiego zgodnie z zasadami, ujawnianie ich zdolności twórczych w pisaniu i produkcji, wspieranie rozwoju języka poprzez działania, które ujawnią ich uczucia i myśli w oryginalny, płynny i ciekawy sposób. Rozwijanie słownictwa, kreatywne zajęcia z pisania umożliwiają uczniom swobodne wyrażanie swoich pomysłów, jednocześnie pomagając im nabrać nawyku szanowania i akceptowania uczuć i myśli innych ludzi, poprawiając ich umiejętności komunikacyjne poprzez działania społeczne, rozwijając umiejętności korzystania z mediów XXI wieku. Ponadto postawiliśmy sobie za cel nabycie umiejętności i nawyku wyrażania tego, co widzą i oglądają, słuchania, czytania, badania i myślenia słowami lub na piśmie, dokładnie i zgodnie z celem.
POSTĘP DZIAŁAŃ
2020/ 2021 eğitim öğretim yılı Eylül ve Haziran ayları arasında proje çalışmalarımızı tamamlayacağız,proje ekibimizi oluşturduktan sonra hedeflerimize ulaşmamız için sınıflarımızda uygulayacağımız yöntem ve teknikleri ve yapacağımız etkinlikleri, kullanacağımız web2 aralarını belirleyecek, etkinliklerimiz için bir çalışma takvimi oluşturacağız,öğretmenlerin görev dağılımını yapacak, karışık ülke takımları oluşturacağız .Ortaklarımızla ve öğrencilerimizle her ay bir webinar toplantısında buluşacak, tüm çalışmalarımızı milli eğitim müfredatına entegre edeceğiz. EBA eğitim platformunda projemiz için sayfa oluşturacak ve özgün ve yaratıcı içerikler oluşturup EBA'ya yükleyeceğiz.Projemiz için bir mobil uygulama oluşturacak ve öğrencilerimizin kendi oluşturduğu e kitaplarının, Web2.0 araçlarıyla yaptıkları eğitici,özgün oyunların tüm çocuklara ulaşması için ücretsiz olarak yayınlayacağız.Yıl sonunda öğrencilerimizin birlikte yazdıkları sınıf kitaplarını basacak ve imza günü düzenleyeceğiz
Prace projektowe zakończymy między wrześniem a czerwcem roku akademickiego 2020/2021, po utworzeniu zespołu projektowego ustalimy metody i techniki, które zastosujemy w naszych klasach oraz działania, które będziemy wykonywać, aby osiągnąć wyznaczone cele, ustalimy web2, z którego będziemy korzystać, stworzymy harmonogram prac dla naszych działań, rozdzielimy zadania nauczycieli, kraj mieszany Będziemy spotykać się z naszymi partnerami i studentami na spotkaniu webinarium co miesiąc i włączymy całą naszą pracę do krajowego programu nauczania. Stworzymy stronę dla naszego projektu na platformie edukacyjnej EBA i stworzymy oryginalne i kreatywne treści oraz załadujemy je do EBA Stworzymy aplikację mobilną dla naszego projektu oraz udostępnimy stworzone przez naszych uczniów ebooki oraz edukacyjne i autorskie gry, które wykonują za pomocą narzędzi Web2.0 za darmo, aby dotrzeć do wszystkich dzieci. Wydrukujemy podręczniki napisane przez naszych uczniów i zorganizujemy dzień podpisu.
SPODZIEWANE REZULTATY
Öğrencilerimiz; hayal gücüne dayalı olarak ve yaratıcı düşünceyi kullanarak özgün ürünler ortaya çıkaracak , e kitaplar, e dergiler oluşturacaklar. Sınıfça ortak bir kitap oluşturarak yıl sonunda basımını yapılacak ve imza günü düzenlenecektir. Proje için bir mobil uygulaması oluşturulup, öğrencilerin yazdıkları özgün kitapların ve yaratıcı eğitim oyunlarının tüm çocuklara ulaştırılması sağlanacaktır. Yıl sonunda bir proje dergisi oluşturulacak ve basımı dağıtımı yapılacaktır. Şehirler arası gezerek öğrencilerin örüntü şeklinde devam edecekleri Şehirler arası hikaye kitabımız,Ekim ayında başlayıp Haziran ayında tamamlanacak, basımı ve dağıtımı yapılacaktır.
Geleneksel çalışmalar yerine, öğrencilerin yazma becerilerini geliştiren yaratıcı yazı etkinlikleriyle , kendi fikirlerini özgürce dile getirmelerini sağlayacağız. Öğrenciler yazarlarla buluşturulacak, söyleşiler düzenleyecek ve öğrencilere yazmayı sevdireceğiz.
Nasi studenci; Stworzą oryginalne produkty oparte na wyobraźni i kreatywnym myśleniu, stworzą ebooki i e-magazyny. Tworząc książkę wspólną z klasą, zostanie ona opublikowana pod koniec roku i zorganizowany zostanie dzień podpisu. Na potrzeby projektu powstanie aplikacja mobilna, a wszystkim dzieciom trafią autorskie książki i kreatywne gry edukacyjne napisane przez uczniów. Pod koniec roku powstanie i wydany zostanie magazyn projektowy. Nasza książeczka Intercity, która będzie kontynuowana w formie wzorca podróżowania między miastami, rozpocznie się w październiku i zakończy w czerwcu, zostanie wydana i rozpowszechniona.
Zamiast tradycyjnych studiów umożliwimy uczniom swobodne wyrażanie własnych pomysłów poprzez kreatywne zajęcia z pisania, które poprawią ich umiejętności pisania. Spotkamy studentów z pisarzami, zorganizujemy wywiady i sprawimy, że uczniowie uwielbiają pisać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz