sobota, 25 lipca 2020

EMOTION CHRONICLES

DUYGU KRONİKLERİ - kroniki emocji 
O projekcie
Duygu; bireylerin sağlıklı bir hayat sürdürebilmelerinin temel faktörü olduğundan insanların günlük hayatlarında önemli rol oynar.İnsana özgü temel duygular vardır.Korku, kızgınlık, şaşkınlık, mutluluk, üzüntü temel duygular olarak bilinir.Duygular kişiye özeldir. Bu nedenle öğrencilerin küçük yaşta duygularını kontrol altına alması önemlidir.

ENGLISH
Feelings; It plays an important role in people's daily lives, as it is the main factor for individuals to lead a healthy life. There are basic feelings that are unique to people. Fear, anger, surprise, happiness, sadness are known as basic emotions. Feelings are personal. Therefore, it is important for students to control their emotions at a young age.
CELE
1- Duygu değişimlerinin farkına varabilmek.
2- Kendini tanıyabilmek.
3- Bilniçli nesiller yetiştirebilmek.
4- Kendi duygularıyla başedebilmek.
5- Çevreye duyarlı öğrenciler yetiştirebilmek.
6- Saygılı bireyler yetiştirmek.
7- Empati duygusu geliştirebilmek.
8- Web 2.0 araçlarını kullanabilmek.

ENGLISH

1- To be able to realize the changes in emotions.
2- To know yourself.
3- To be able to raise conscious generations.
4- Being able to cope with your own feelings.
5- To be able to raise environmentally sensitive students.
6- Raising respectful individuals.
7- To develop a sense of empathy.
8- To be able to use Web 2.0 tools.

POSTĘP DZIAŁAŃ
Projemiz 2020 Eylül ayında başlayıp 2021 Nisan ayında sona erecektir.

EYLÜL

Proje tanıtımı
Ortakların bulunması ve tanışma webinarı
Logo ve poster çalışmaları

EKİM- Feelings
KASIM – Mutluyum
ARALIK- Üzgünüm
OCAK – Şaşkınım
ŞUBAT- Kızgınım
MART- Haydi Eğlenelim
NİSAN – Eksiklerin tamamlanması
- Bütün çalışmalar kayıt altına alınarak twinspace ,facebook ve proje blog unda yayınlanması.
Projenin tamamlanması.

ENGLISH

Our project will start in September 2020 and end in April 2021.

SEPTEMBER
Project introduction
Finding partners and dating webinar
Logo and poster works

OCTOBER- Feelings
NOVEMBER - I am happy
DECEMBER- Sorry
JANUARY - I'm surprised
FEBRUARY- I'm angry
MARCH- Let's Have Fun
APRIL - Completion of the deficiencies
- All works are recorded and published on twinspace, facebook and project blog.
-End of project

SPODZIEWANE REZULTATY
1- Öğrencilerin kendini tanıması.
2- Öğrendiği Web 2.0 araçalarını kullanması
3- Olumsuz duygularıyla başedebilmesi.
4- Öğrencilerin empati duygusunu kazanması. 5- Öğrencilerin birbirine karşı saygılı olmaları beklenmektedir.

ENGLISH

1- Students recognize their own feelings.
2- Using the Web 2.0 tools learned.
3- To be able to cope with negative emotions.
4- Students gain empathy.
5- Students are expected to respect each other.

Uczucia odgrywają ważną rolę w codziennym życiu ludzi, ponieważ jest głównym czynnikiem umożliwiającym ludziom prowadzenie zdrowego życia. Istnieją podstawowe uczucia, które są unikalne dla ludzi. Strach, złość, zaskoczenie, szczęście, smutek są znane jako podstawowe emocje. Uczucia są osobiste. Dlatego ważne jest, aby uczniowie kontrolowali swoje emocje w młodym wieku.
Cele:
1- Aby móc uświadomić sobie zmiany w emocjach.
2- Aby poznać siebie.
3- Aby móc wychowywać świadome pokolenia.
4- Umiejętność radzenia sobie z własnymi uczuciami.
5- Aby móc wychowywać uczniów wrażliwych na środowisko.
6- Wychowywanie pełnych szacunku osób.
7- Aby rozwinąć poczucie empatii.
8- Umiejętność korzystania z narzędzi Web 2.0.

Nasz projekt rozpocznie się we wrześniu 2020, a zakończy w kwietniu 2021.

WRZESIEŃ
- wprowadzenie do projektu
- wyszukiwanie partnerów i webinarium randkowe
- logo i plakat
PAŹDZIERNIK - uczucia
LISTOPAD - jestem szczęśliwy
GRUDZIEŃ - przepraszam
JANUARY - jestem zaskoczony
LUTY- jestem zły
MARZEC- bawmy się dobrze
KWIECIEŃ
- uzupełnienie braków
- wszystkie prace są nagrywane i publikowane na TwinSpace, facebooku i blogu projektu
- koniec projekt

Rezultaty:
1- Uczniowie rozpoznają swoje własne uczucia.
2- Wyuczone korzystanie z narzędzi Web 2.0.
3- Umiejętność radzenia sobie z negatywnymi emocjami.
4- Uczniowie zyskują empatię.
5- Uczniowie powinni się wzajemnie szanować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz