niedziela, 12 sierpnia 2018

Sınıfımı Seviyorum - I love my class



O projekcie
Farklı kültürlerden ve sosyo-ekonomik düzeylerden gelen farklı özelliklere sahip öğrenciler aynı sınıf ortamında bir araya gelmektedirler. Bu farklılık neticesinde aynı sınıf ortamında, sorunsuz biçimde eğitim-öğretim sürecinin geçirilmesi oldukça zordur. Öğrencilerin istenmeyen davranışlarının belirlenerek, bu davranışların en aza indirilmesini sağlayacak çalışmalar yapılması sonucunda sınıf ve/veya okul ortamı daha sorunsuz bir ortama kavuşacaktır.
There are students who come from different socio-economic levels and from different cultural backgrounds and they all have different characteristics they also are sharing the same classroom environment. Because of these differences, it is hard to continue education progress without any problems. By finding and researching students’ inappropriate behaviors we can decrease its occurrence to the best it is possible. As results show school environment will become more convenient and problem free for education continue.

CELE
Öğrencinin öğretmeninin uyarılarını dinlemesi
Öğrencinin sınıf içinde izin almadan konuşmaması
Arkadaşları ile olumlu iletişim kurması.
Arkadaşları ile kavga etmemesi
Arkadaşlarıyla işbirliği yapması
Arkadaşlarının haklarına saygı göstermesi.
He/She listens to warnings made by teacher.
He/She will not speak unless he has permission from his teachers
He/She interacts with friends
He/She does not insult his friends
He/She is not offended to friends
He/She does not fight with his friends

POSTĘP DZIAŁAŃ
Eylül: Tanışma,iletişi kurma,
Ekim:Proje logo,poster,pano çalışması
Kasım:Sınıf kurallarının belirlenmesi.
Aralık:Sınıf arkadaşlarına hoşgörülü davranma
Ocak:Bireysel farklılıklarını kavrama
Şubat:Kendini tanıma
Mart:Arkadaşlığın önemini fark etme.
Nisan:Öfkesini kontrol etme
Mayıs:Hayal ederek bir okul/sınıf çizme anlatma.
Projede uygulanacak ön testte göre uygun grup rehberlik etkinlikleri uygulanacaktır.Ortak çalışmalara birlikte karar verilecektir.

SPODZIEWANE REZULTATY
İlkokul düzeyinde sınıf içi istenmedik davranış gösteren öğrencilere, ihtiyaçları doğrultusunda grup rehberlik etkinliklerinin uygulanmasının, öğrencilerin istenmedik davranışlarını istendik davranışlara dönüştürme süreçlerine anlamlı bir etkisinin olup olmadığının araştırılmasıdır.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz