O projekcie
Okulöncesi ve ilköğretim öğrencileriyle yürütülmesi düşünülen STEAM eğitimi temel alınarak planlamış bu proje ile çocukların eleştirel düşünmelerine,planlama yapmalarına,uygulamalarını test etmelerine,kendilerini ifade etmelerine,sorgulama yapmalarına ve oyun odaklı öğrenmelerine zemin hazırlayarak eğlenerek öğrendikleri etkinlikler ile gelişimsel yönlerine katkı sağlarken aynı zamanda ülkemizde belirgin yaşanan 4 mevsimi tanımalarını sağlayan etkinlikleri steam ile bütünleyerek çocukların doğadaki olaylar ve kavramlar arasında mantıklı ilişkiler kurmalarına günlük hayatta karşılaşabilecekleri bir çok probleme bilimsel açıdan yaklaşma becerisi kazanmalarına katkı sağlamayı hedefledik.Ayrıca çocukların ilgi istek ve yetenekleri doğrultusunda güvenli internet kullanımına teşvik eden çocukların yaratıcılıklarını destekleyen Web2.0 çalışmaları hazırlayarak öğretmen, öğrenci ve veli boyutunda dijital yeterlilikleri arttırmayı,doğru teknoloji kullanımının erken yaşta geliştirmeyi amaçlıyoruz.
Dzięki temu projektowi, który jest planowany w oparciu o edukację STEAM, która ma być prowadzona z dziećmi w wieku przedszkolnym i podstawowym, przyczynia się do rozwoju dzieci poprzez zabawę, przygotowując grunt do krytycznego myślenia, planowania, testowania, wyrażania siebie, zadawania pytań i nauki zorientowanej na grę. Chcieliśmy przyczynić się do zdolności dzieci do nawiązywania logicznych relacji między wydarzeniami i koncepcjami w naturze, integrując działania, które umożliwiają im rozpoznanie 4 pór roku z steam. Ponadto Web2.0, który wspiera kreatywność dzieci, które zachęcają dzieci do korzystania z bezpiecznego internetu zgodnie z ich pragnieniami i umiejętnościami. Przygotowując studia dążymy do podniesienia kompetencji cyfrowych w wymiarze nauczycieli, uczniów i rodziców oraz do wypracowania prawidłowego korzystania z technologii już w młodym wieku.
CELE
Okul öncesi ve ilköğretim alanında eğitimin niteliğini arttırmak
Steam çalışmaları ile çocukların eleştirel düşünmelerine, planlama yapmalarına, uygulamalarını test etmelerine, kendilerini ifade etmelerine, sorgulama yapmalarına katkı sağlamak.
Doğru teknoloji kullanımını erken yaşta geliştirmek
Güvenli internet kullanımına teşvik ederek velileri bilinçlendirmek
Oyun odaklı öğrenmelerine zemin hazırlamak
Dört mevsimi içeren etkinlikler ile çocuklarda fen ve doğaya ilişkin bilişsel ve duyuşsal alana yönelik yapılanmalar oluşturmak
Çocuklara doğaya ilişkin temel olgu ve olayların gerçekleşmesine dair temel bilgileri vermek
Çocuklara duyuşsal ve psikomotor becerileri kazandırmak, kendisini ve çevrelerini anlamalarına yardımcı olmak
Okul öncesi ve ilköğretim kademelerinde öğretmen, öğrenci ve veli boyutunda dijital yeterlilikleri arttırmak
Proje ortaklarıyla işbirliği içinde çalışmak.
Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej i podstawowej
Aby pomóc dzieciom w krytycznym myśleniu, planowaniu, testowaniu ich aplikacji, wyrażaniu siebie, zadawaniu pytań na temat studiów Steam.
Lepsze wykorzystanie odpowiedniej technologii we wczesnym wieku
Podnoszenie świadomości rodziców poprzez zachęcanie do bezpiecznego korzystania z internetu
Przygotowanie podłoża do nauki zorientowanej na grę
Tworzenie obszarów poznawczych i afektywnych związanych z nauką i przyrodą u dzieci z zajęciami obejmującymi cztery pory roku
Przekazanie dzieciom podstawowych informacji na temat realizacji podstawowych faktów i wydarzeń związanych z przyrodą
Aby dać dzieciom umiejętności emocjonalne i psychomotoryczne, aby pomóc im zrozumieć siebie i swoje otoczenie
Podniesienie kompetencji cyfrowych w wymiarze nauczycieli, uczniów i rodziców na poziomie edukacji przedszkolnej i podstawowej
Praca we współpracy z partnerami projektu.
POSTĘP DZIAŁAŃ
EYLÜL: Proje ortaklarının kendini, okullarını, şehrini ve ülkesini tanıtması.Harita oluşturma.İzin belgelerinin alınması.Pano oluşturma.Proje yaygınlaştırma çalışmaları.Velilere proje tanıtım toplantısı.
EKİM:Proje logosu, afiş, broşür, fragman ve proje tanıtım videolarının hazırlanması.Ortaklar ile tanışma webinarı yapılarak etkinlikler hakkındaki fikirlerinin alınması.Ortaklar arasında görev dağılımı.
KASIM:Öğrenci tanışma webinarı,voki web2 aracıyla öğrenci proje ön değerlendirme
ARALIK:Geri dönüşüm temalı etkinlikler
OCAK:Hayvan temalı etkinlikler
ŞUBAT:web 2 araçlarıyla etkinlikler hazırlanması
MART:su temalı etkinlikler
NİSAN:mevsim temalı etkinlikler
MAYIS-HAZİRAN::Bitki Yetiştirme VE Mevsim temalı etkinlikler
POSTĘP DZIAŁAŃ
WRZESIEŃ: Partnerzy projektu przedstawiają siebie, swoje szkoły, miasto i kraj Stworzenie mapy Uzyskanie dokumentów pozwoleń Stworzenie tablicy Prace upowszechniające projekt Spotkanie wprowadzające do projektu z rodzicami.
PAŹDZIERNIK: Przygotowanie logo projektu, plakatów, broszur, zwiastunów i filmów promocyjnych projektu Spotkanie z partnerami i zebranie ich opinii na temat działań Podział zadań pomiędzy partnerów.
LISTOPAD: seminarium internetowe ze spotkania studentów, wstępna ocena projektu studenckiego za pomocą narzędzia voki web2
GRUDZIEŃ: Recykling wydarzeń tematycznych
JANUARY: Imprezy o tematyce zwierzęcej
LUTY: Przygotowywanie wydarzeń za pomocą narzędzi web 2
MARZEC: imprezy o tematyce wodnej
KWIECIEŃ: sezonowe imprezy tematyczne
MAJ-CZERWIEC :: Roślinne i sezonowe wydarzenia tematyczne
SPODZIEWANE REZULTATY
Okul öncesi ve ilköğretimde fark yaratılması •Eğitimde öğretmen, öğrenci,veli boyutunda dijital yeterliliklerin artması
Steam çalışmaları ile çocukların hayal gücü geliştirilip yaratıcı ve eleştirel düşünme becerilerinin kazandırılması.
Çocuklarda doğaya ilişkin temel olgu ve bilgilerin oluşması.
Mevsimleri yaparak yaşayarak tanımaları
Çocuklarda fen ve doğaya yönelik bilişsel ve duyuşsal gelişim sağlanması
Çocukların eleştirel düşünebilmeleri, planlama yapabilmeleri, kendilerini ifade edebilmeleri
Doğru teknoloji kullanımının erken yaşta gelişmesi ve Güvenli internet kullanımının teşfik edilmesi, ailelerin bilinçlenmesi 2023 vizyonuna uyum sağlanmas
Ortak ürünlerin oluşturulması
Zmiany w edukacji przedszkolnej i podstawowej
Podniesienie kompetencji cyfrowych w edukacji nauczycieli, uczniów i rodziców
Rozwijanie wyobraźni dzieci oraz zdobywanie umiejętności kreatywnego i krytycznego myślenia poprzez studia Steam.
Tworzenie podstawowych faktów i informacji o przyrodzie u dzieci.
Poznajemy pory roku przez życie
Rozwój poznawczy i afektywny dla nauki i przyrody u dzieci
Dzieci potrafią myśleć krytycznie, planować, wyrażać siebie
Opracowanie odpowiedniej technologii we wczesnym wieku i promowanie korzystania z bezpiecznego internetu, podnoszenie świadomości rodzin
Dostosowanie się do wizji 2023 roku
Tworzenie wspólnych produktów
our logo
our poster
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz