ÇOCUK OYUNU - KID GAME
O projekcie
Oyun çocuğun doğumundan başlayarak onu hayata hazırlayan kuralları tecrübe etmesini ,hayatı öğrenmesini sağlayan bir etkinliktir. Bu kapsamda dünyamızda var olan kültürlerdeki oyunları, akıl ve zeka oyunlarını, derslerimizde oyunla öğretim tekniklerini kullanarak çocuk için vaz geçilmez olan oyunu , yaparak, yaşayarak ve dokunarak oyun kurmalarını sağlayarak sosyalleşmelerini, sorumluluk almalarını ve problem çözme becerilerini geliştirmeyi ve derslerimizi eğlenceli hale getirmeyi amaçlıyoruz.
The game is an activity that allows the child to experience the rules that prepare him for life starting from the birth, and to learn life. In this context, we aim to make our lessons fun by aiming to develop social problem, taking responsibility and problem solving skills by enabling them to set up games by making games, living and touching them, by using games in our world cultures, mind and intelligence games, and in our lessons by using game teaching techniques.
Zabawa to aktywność, która pozwala dziecku doświadczyć reguł, które przygotowują je do życia i uczyć się życia już od urodzenia. W tym kontekście dążymy do uspołecznienia, brania na siebie odpowiedzialności i rozwijania umiejętności rozwiązywania problemów oraz sprawiania, by nasze lekcje były zabawne, tworząc grę, która jest niezbędna dla dzieci poprzez używanie gier, gier umysłowych i inteligencji w istniejących kulturach oraz nauczanie technik na naszych lekcjach poprzez tworzenie, życie i dotykanie.
CELE
1. Derslere ve okula karşı olumlu tutumlar geliştirerek, öğrenme süreçlerini eğlenceli ve kolay yapabilmek
2. Öğrencilerin bedensel, sosyal, zihinsel ve psikolojik gelişimlerine katkı sağlayabilmek,
3. Dikkat ve hafıza becerilerini arttırarak, problem çözme yeteneklerini, öz güvenlerini geliştirerek sorumluluk almalarını sağlamak,
4. Kültürler arsındaki oyunları öğrenmek,
5. Yaratıcılıklarını ve hayal dünyalarını geliştirmek,
6. ve zeka oyunlarının öğrenilmesini sağlamak.
7. Bilgisayar okur, yazarı olmalarını sağlamak,
8. Arkadaşlık ilişkilerini geliştirmek,
9. 21.yy becerilerinin gelişmesini sağlayarak kodlama web 2 araçları ile oyun oynamak.
Learning games between cultures, To develop their creativity and imagination, To provide learning of mind and intelligence games. To make them read and write computer, To improve friendship relations, Playing games with coding web 2 tools by improving 21st century skills.
1. Uczynić procesy uczenia się przyjemnymi i łatwymi poprzez rozwijanie pozytywnego nastawienia do lekcji i szkoły
2. Przyczynianie się do fizycznego, społecznego, psychicznego i psychologicznego rozwoju uczniów,
3. Aby upewnić się, że biorą na siebie odpowiedzialność, zwiększając swoją uwagę i pamięć, poprawiając umiejętności rozwiązywania problemów i pewność siebie,
4. Aby nauczyć się gier między kulturami,
5. Rozwijanie kreatywności i wyobraźni,
6. Zapewnienie gier uczenia się i inteligencji.
7. Aby umożliwić im posługiwanie się komputerem i pisanie,
8. Aby rozwijać relacje przyjaźni,
9. Granie w gry z narzędziami do kodowania sieci 2 poprzez doskonalenie umiejętności XXI wieku.
Nauka gier między kulturami, Rozwijanie kreatywności i wyobraźni, Uczenie się umysłu i gier inteligencji. Aby zmusić ich do czytania i pisania na komputerze, Aby poprawić relacje przyjaźni, Grać w gry z narzędziami do kodowania web 2 poprzez doskonalenie umiejętności XXI wieku.
POSTĘP DZIAŁAŃ
Proje Eylülde başlayıp Martta bitecektir.
Webinarların yapılması
Poster, logo çalışmaları
Okul, il, ilçe tanıtımları
Proje çalışma planını ve görev dağılımı yapılması
Ortaklarca belirlenen akıl zeka oyunlarından ve geleneksel oyunlardan her ay birer tanesinin oynatılması
Dersler ile ilgili değerlendirme, pekiştirme ve öğrenme amaçlı bilgisayarlı ve bilgisayarsız oyun oynatılması
Kodlama oyunlarının oynatılması
Oyunlarla ilgili e book oluşturulması
Turnuva yapılması
Proje değerlendirmesinin yapılması sağlanacaktır.
The project will start in September and end in March.
Making webinars
Poster, logo studies
School, province, district promotions
Project work plan and task distribution
Every month playing one of the mental intelligence games and traditional games determined by the partners
Playing games with and without computers for evaluation, reinforcement and learning about lessons
Playing coding games
Creating e-books about games
Tournament
Project evaluation
Projekt rozpocznie się we wrześniu, a zakończy w marcu.
Prowadzenie webinariów
Plakat, logo działa
Promocje szkolne, wojewódzkie, powiatowe
Plan pracy w projekcie i podział zadań
Granie w jedną z gier inteligencji umysłowej i tradycyjne gry ustalane przez partnerów co miesiąc
Granie w gry z komputerem i bez komputera w celu oceny, wzmocnienia i celów edukacyjnych
Granie w gry w kodowanie
Tworzenie e-booka o grach
Prowadzenie turnieju
Zapewniona zostanie ocena projektu.
SPODZIEWANE REZULTATY
Toplumsal farkındalık oluşturularak öğrencilerde,
*Hazırlanan oyunlar ile derslerin daha zevkli ve öğretici bir hale gelmesini
*Akıl ve zeka oyunlarının öğrenilmesini
*Problem çözme becerilerinin gelişmesini
*Geleneksel oyunları oynayarak unutulmamasının sağlanmasını
*Web adresi ve Proje blog sayfasında projenin yaygınlaştırılmasını
Çocuk Oyunu Dijital Kitabın yapılmasını
Turnuvalar yapılarak öğrenilen oyunların eğlenceli hale getirilmesini ve arkadaşlık duygusunun gelişmesini sağlanması beklenmektedir.
By creating a social awareness with this project, students * Preparing the games and making the lessons more enjoyable and instructive * Learning of mind and intelligence games * Development of problem solving skills * Ensuring that it is not forgotten by playing traditional games * Project dissemination on web address and Project blog page * Making the Children's Game Digital Book * It is expected to make the games learned by making tournaments fun and to develop a sense of friendship
Tworząc świadomość społeczną uczniów,
* Dzięki przygotowanym grom lekcje stają się przyjemniejsze i bardziej pouczające
* Nauka gier umysłowych i inteligencji
* Rozwój umiejętności rozwiązywania problemów
* Zapewnienie, że nie zostaniesz zapomniany, grając w tradycyjne gry
* Promowanie projektu na stronie internetowej i na blogu projektu
Tworzenie cyfrowej książki dla dzieci
Oczekuje się, że turnieje sprawią, że nauka będzie fajna i rozwinie poczucie przyjaźni.
Tworząc świadomość społeczną za pomocą tego projektu, uczniowie * Przygotowanie gier i uczynienie lekcji przyjemniejszymi i bardziej pouczającymi * Nauka gier umysłowych i inteligencji * Rozwój umiejętności rozwiązywania problemów * Zapewnienie, że nie zostanie to zapomniane poprzez granie w tradycyjne gry * Rozpowszechnianie projektu na adres internetowy i strona na blogu projektu * Making the Children's Game Digital Book * Oczekuje się, że gry będą się uczyć poprzez sprawianie, że turnieje są zabawne i rozwijanie poczucia przyjaźni
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz