Önce sağlık - Health first
O projekcie
*Sağlıklı bir nesil ve sağlıklı bir geleceğin temellerini atmak için, çocuklara küçük yaşlarda temel sağlıklı yaşam kurallarını benimsetmek, yaşama biçimi haline getirmek istiyoruz. Günümüzde gelişen teknoloji ile çocuklar hareketsiz bir hayat sürmeye başlamıştır. Sağlıksız beslenme ve hareketsiz yaşam obeziteye sebep olmaktadır. Temizlik, oyun ve spor, sağlıklı beslenme, acil durumlar ve ilk yardım konularında olumlu alışkanlıklar kazandıracağız. Web 2.0 araçlarını etkili bir şekilde kullanacağız.
*To lay the foundations of a healthy generation and a healthy future,adopting basic rules of healthy life to children at a young age, we want to make it a way of living.With today's developing technology, children have started to live a sedentary life. Unhealthy diet and sedentary life cause obesity. We will gain positive habits on cleaning, play and sports, healthy eating, emergencies and first aid. We will use Web 2.0 tools effectively.
* Aby położyć podwaliny pod zdrowe pokolenie i zdrową przyszłość, chcemy, aby dzieci już od najmłodszych lat przyjęły podstawowe zasady zdrowego życia i uczyniły z nich styl życia. Dzisiaj, wraz z rozwijającą się technologią, dzieci zaczęły prowadzić siedzący tryb życia. Niezdrowa dieta i siedzący tryb życia powodują otyłość. Rozwiniemy pozytywne nawyki w sprzątaniu, grach i sporcie, zdrowym odżywianiu, nagłych wypadkach i pierwszej pomocy. Będziemy efektywnie wykorzystywać narzędzia Web 2.0.
CELE
*Kendisinin ve toplumun sağlığını korumak için ortak kullanım alanlarında temizlik ve hijyen kurallarına uyar.Kişisel bakım, yeterli ve dengeli beslenme, temizlik kurallarını alışkanlık haline getirir.Acil durumlarda ne yapacağını, kimden yardım alacağını bilir.Aktif ve sağlıklı hayat davranışı geliştirmek için çeşitli teknolojileri kullanır. Oyun ve fiziki etkinliklere katılımda sağlığını koruma davranışı sergiler.
Sağlıklı yaşam ile ilgili kalıcı davranışlar kazanır.Teknolojiyi etkili kullanır.
*It obeys the rules of cleanliness and hygiene in common areas to protect the health of itself and the society. Personal care, adequate and balanced nutrition makes the rules of cleaning habit. Knows what to do in emergency situations, who will get help. Uses various technologies to develop active and healthy life behavior. It exhibits health protection behavior in participating in games and physical activities.
Gains permanent behaviors related to healthy life. Uses technology effectively.
* Przestrzega zasad czystości i higieny w pomieszczeniach ogólnodostępnych w celu ochrony zdrowia własnego i społeczności Opieka osobista, odpowiednie i zbilansowane odżywianie, uczynienie z zasad higieny nawykiem Wie, co robić w sytuacjach awaryjnych i od kogo zwrócić się o pomoc Wykorzystuje różne technologie, aby rozwijać aktywne i zdrowe zachowania życiowe. . Wykazuje zachowania związane z ochroną zdrowia podczas uczestnictwa w grach i zajęciach fizycznych.
Zyskuje trwałe zachowania związane ze zdrowym trybem życia Efektywnie wykorzystuje technologię.
POSTĘP DZIAŁAŃ
*Projemiz 1 Ekim 2020'de başlayacak, 1 Şubat 2021'de sona erecektir.
EKİM-Temizlik ve hijyen,
KASIM-Oyun ve spor,
ARALIK-Sağlıklı beslenme,
OCAK- Acil durumlarda ne yapabiliriz?
Öğretmen ve öğrenciler ile çevrim içi toplantılar yapılacaktır. Etkinliklere ortaklarla birlikte karar verilecektir. Karışık okul takımları kurulacaktır. Öğrencilerin twinspace ve web 2.0 araçları kullanmaları desteklenecektir.
Uzaktan eğitimin devam etmesi halinde velilerle işbirliği halinde yürütülecektir.
*Our project will start on 1 October 2020 and will end on 1 February 2021.
OCTOBER-Cleaning and hygiene,
NOVEMBER-Game and sport,
DECEMBER-Healthy eating,
JANUARY - What can we do in an emergency?
Online meetings will be held with teachers and students. The activities will be decided together with the partners. Mixed school teams will be established. Students will be supported to use twinspace and web 2.0 tools.
If distance education continues, it will be carried out in cooperation with parents.
* Nasz projekt rozpocznie się 1 października 2020, a zakończy 1 lutego 2021.
PAŹDZIERNIK - Czyszczenie i higiena,
LISTOPAD - Gra i sport,
GRUDZIEŃ - zdrowe odżywianie,
JANUARY - Co możemy zrobić w sytuacjach awaryjnych?
Odbędą się spotkania online z nauczycielami i uczniami. Wydarzenia zostaną ustalone wspólnie z partnerami. Powstaną mieszane zespoły szkolne. Uczniowie będą mogli korzystać z narzędzi Twinspace i Web 2.0.
Jeśli nauka na odległość będzie kontynuowana, będzie prowadzona we współpracy z rodzicami.
SPODZIEWANE REZULTATY
*Projenin amaçlarına ulaşması için tüm etkinliklerde öğrenci merkezli çalışmalar yapılacak, eğlenceli web 2.0 araçları kullanılacaktır. Proje sonunda karışık okul takımları çalışmalarından ortak ürün videosu ve ortak hikaye ebook oluşturulacaktır. Sağlığımız için konulu broşür hazırlanacaktır. Sergi veya sanal sergi yapılacaktır. Çalışmalar proje bloğu ve web sitesimizde paylaşılacaktır.
Böylece öğrencilerimize sağlığımızla ilgili kalıcı davranışlar kazandırmış olacağız.
*In order to achieve the objectives of the project, student-centered activities will be conducted in all activities, and entertaining web 2.0 tools will be used.At the end of the project, a joint product video and a common story ebook will be created from the work of mixed school teams.A brochure will be prepared for our health. An exhibition or virtual exhibition will be held. The works will be shared on the project blog and on our website.
Thus, we will give our students permanent behaviors related to our health.
* Aby osiągnąć cele projektu, we wszystkich zajęciach zostaną przeprowadzone badania zorientowane na studenta i wykorzystane zostaną zabawne narzędzia web 2.0. Pod koniec projektu, wspólny film produktowy i wspólny ebook z opowieściami zostaną stworzone przez mieszane zespoły szkolne. Zostanie przygotowana broszura o naszym zdrowiu. Będzie wystawa lub wirtualna wystawa. Badania zostaną udostępnione na blogu i stronie internetowej projektu.
W ten sposób zapewnimy naszym uczniom trwałe zachowania związane z naszym zdrowiem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz