poniedziałek, 10 sierpnia 2020

CZYTAM ZAINSPIROWANY, KSZTAŁTUJĘ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ

"İLHAM ALARAK OKUYORUM,GELECEĞİMİ ŞEKİLLENDİRİYORUM"-"I READ BY GETTİNG İNSPİRED,I SHAPE MY FUTURE"

O projekcie
Projemiz 6-9 yaş grubu öğrencilerini kapsamaktadır .Projemiz ile öğrencilerimize aylık olarak topluma örnek olmuş ,tarihe, bilime ,sanata yön vermiş kişilerin hikayelerini okutarak, çocukların o kişileri kendilerine örnek almalarını hedeflemekteyiz. Maalesef teknoloji çağında çocuklarımız kendilerine sanal, sahte kahramanları örnek almaktadır. Amacımız çocukların okudukları kişileri kendilerine rol model almaları ve bu kişilerin hikayeleri sayesinde büyük düşünmeyi, vazgeçmemeyi, adaletli olmayı, vatan sevgisini, hayal etmeyi, girişimciliği ,üretimin önemini, bilim yoluyla düşünmeyi ve sorgulamayı öğrenmelerini sağlamaktır .Bu hedefe ulaşmak için drama, müzik ,görsel sanatlar gibi sanatsal faaliyetlerimiz olacaktır. Projemizde Web 2.0 araçlarına yer verilecektir.
Nasz projekt obejmuje uczniów w wieku od 6 do 9 lat. Celem naszego projektu jest przekazywanie naszym uczniom comiesięcznych historii o ludziach, którzy byli przykładem dla społeczeństwa, którzy kierowali historią, nauką i sztuką, a dzieci biorą tych ludzi za przykłady. Niestety w dobie technologii nasze dzieci biorą za przykład wirtualnych, fałszywych bohaterów. Naszym celem jest umożliwienie dzieciom wzięcia ludzi, których czytają, za wzór do naśladowania i nauczenie się myślenia na wielką skalę, nie rezygnacji, bycia sprawiedliwymi, miłością do ojczyzny, wyobraźnią, przedsiębiorczością, znaczeniem produkcji, myśleniem i zadawaniem pytań poprzez naukę, dzięki historiom tych ludzi. Będziemy mieli zajęcia artystyczne, takie jak. W naszym projekcie zostaną uwzględnione narzędzia Web 2.0.

CELE
1.Kitap okuma alışkanlığı kazandırmak.
2.Tanınmış kişileri rol model almalarını sağlamak.
3.Çeşitli Web 2.0 araçlarını kullanmak.
4.Çocukların ilgi ve yeteneklerini fark etmelerini sağlamak.
5.Öğrencilerin işbirlikçi çalışmalar yapmalarını sağlamak.
6.Sorumluluk , özgüven, paylaşım, birlikte çalışma gibi yetkinlikleri kazandırmak.
7.Yaratıcı düşünme becerileri geliştirmek.
8.Grup çalışmaları yapmak.
9.Kodlama çalışmaları yapmak.
1. Nabycie nawyku czytania książek.
2. Zagwarantować, że znane osoby przyjmują wzorce do naśladowania.
3. Korzystanie z różnych narzędzi Web 2.0.
4. Uświadomienie dzieciom swoich zainteresowań i umiejętności.
5. Umożliwienie uczniom współpracy.
6. Zdobycie takich kompetencji, jak odpowiedzialność, wiara w siebie, dzielenie się i współpraca.
7. Rozwijanie umiejętności kreatywnego myślenia.
8. Praca w grupie.
9. Wykonywanie studiów kodowania.

POSTĘP DZIAŁAŃ
Projemiz Eylül 2020’de başlayıp Haziran 2020’de sona erecektir. Ortaklarımızla belirlenecek çalışma takvimimize göre her ay topluma örnek olmuş bir kişinin hikayesi okunacak .Okunan kişi ile ilgili drama, müzik, resim vb. çalışmalar yapılacak. Çocuklar her ay okudukları kişilerden etkilendikleri, ilham aldıkları yönleri yazacaklar ,resimleyecekler. Her ay yapılacak webinarlar ile karşılıklı bilgi alışverişi ve sınıflar arası paylaşımda bulunulacak.Yapılacak görev dağılımı neticesinde birlikte gerçekleştireceğimiz çalışmaları ortaya koyacağız.
Nasz projekt rozpocznie się we wrześniu 2020, a zakończy w czerwcu 2020. Zgodnie z naszym harmonogramem pracy, który zostanie ustalony z naszymi partnerami, co miesiąc będzie czytana historia osoby, która dała przykład społeczeństwu: dramat, muzyka, malarstwo itp. O czytanej osobie. badania zostaną przeprowadzone. Każdego miesiąca dzieci napiszą i zilustrują aspekty, na które ludzie, których czytają, mają wpływ i które inspirują. Dzięki webinarom, które będą odbywać się co miesiąc, nastąpi wzajemna wymiana informacji i dzielenie się między klasami, a także przedstawimy prace, które wspólnie wykonamy w wyniku podziału zadań.

SPODZIEWANE REZULTATY
1.Hikaye okuma alışkanlığı kazanılması.
2.Öğrencilerin Web 2.0 araçlarını tanıması ve kullanması.
3.Öğrencilerin sorumluluk,özgüven,paylaşım,birlikte çalışma gibi yetkinlikleri kazanması.
4.Farklı öğrencilerle iletişimin kuvvetlendirilmesi.
5.Öğrencilerin kendilerine topluma yön veren kişileri rol model alması.
6.Teknolojinin yaratmış olduğu sanal,sahte kahramanlardan uzaklaşmaları.
7.Güvenli Teknoloji kullanımının öğrenilmesi.
1. Nabycie nawyku czytania opowiadań.
2. Studenci poznają i wykorzystują narzędzia Web 2.0.v 3. Uczniowie zdobywają takie kompetencje, jak odpowiedzialność, wiara w siebie, dzielenie się i wspólna praca.
4. Wzmocnienie komunikacji z różnymi uczniami.
5. Uczniowie biorą za wzór ludzi, którzy kształtują społeczeństwo.
6. Odejść od wirtualnych, fałszywych bohaterów stworzonych przez technologię.
7. Nauka korzystania z bezpiecznej technologii. 






















reklama


our logo



our poster







 

zadania - link



wrażenia - link

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz