piątek, 4 września 2020

I'm Improving Myself

I'm Improving Myself - Poprawiam się



O projekcie
To ensure that students can face the difficulties they face in daily life, be self-sufficient and develop To ensure that they do their own needs, to ensure that they do their part by being careful and respectful towards their environment. In short, to provide students with self-confidence and development.

CELE
- To ensure that students solve the difficulties they face in daily life by doing and experiencing them themselves.
- To acquire life skills.
- To make them be satisfied with themselves.
- To ensure that they can meet their own needs without the help of anyone.
- To ensure that students develop in accordance with their age group.

POSTĘP DZIAŁAŃ
SEPTEMBER
Preparation of the project plan
-Teacher presentation
-Preparing the logo and poster of the project
- Online interview
-Building our project map
-To create our project blog and facebook group
OCTOBER
 -Personal hygiene
- I Maintain My Social Distance
NOVEMBER
-I am Eating Healthy
DECEMBER
-I am communicating
-I do shopping activity
JANUARY
I'm making my toy
FEBRUARY
-Safe internet day activity
MARCH I keep my environment clean APRIL
I'm reading my book

SPODZIEWANE REZULTATY
- Learning about personal hygiene
- Awareness of Social Distance
- Learning the importance of healthy nutrition
- Learn to shop and shop
- Learn to communicate
- Learn how to make toys
- Learn the safety rules
- Learn to use the internet securely
- Learn to improve himself by reading a book

Poprawiam się
O projekcie
Aby upewnić się, że uczniowie mogą stawić czoła trudnościom, jakie napotykają w życiu codziennym, być samowystarczalnymi i rozwijać się. Zapewniać, że zaspokajają własne potrzeby, upewniać się, że wykonują swoją część, zachowując ostrożność i szanując otoczenie. Krótko mówiąc, aby zapewnić uczniom pewność siebie i rozwój.

CELE
- Zapewnienie, że uczniowie rozwiązują trudności, z jakimi borykają się w życiu codziennym, samodzielnie je wykonując i doświadczając.
- Aby zdobyć umiejętności życiowe.
- Aby byli z siebie zadowoleni.
- Zapewnienie, że mogą zaspokoić własne potrzeby bez nikogo.
- Zapewnienie uczniom rozwoju zgodnego z ich grupą wiekową.

POSTĘP DZIAŁAŃ
WRZESIEŃ
Przygotowanie planu projektu
-Prezentacja nauczyciela
-Przygotowanie logo i plakatu projektu
- Wywiad online
-Budowa mapy naszego projektu
-Aby stworzyć nasz blog projektu i grupę na Facebooku
PAŹDZIERNIK
-Higiena osobista
- Utrzymuję dystans społeczny
LISTOPAD
-Jem zdrowo
GRUDZIEŃ
-Komunikuję się
-Robię zakupy
STYCZEŃ
Robię swoją zabawkę
LUTY
-Bezpieczna aktywność w Internecie
MARZEC
Dbam o czystość środowiska
KWIECIEŃ
Czytam moją książkę

SPODZIEWANE REZULTATY
- Poznanie higieny osobistej
- Świadomość dystansu społecznego
- Uczenie się znaczenia zdrowego odżywiania
- Naucz się robić zakupy i robić zakupy
- Ucz się komunikować
- Dowiedz się, jak robić zabawki
- Poznaj zasady bezpieczeństwa
- Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z Internetu
- Naucz się doskonalić, czytając książkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz