Czy jesteś świadom?
O projekcie
Mindfulness is becoming more and more popular day by day as exercises that make our daily life easier and improve our quality of life. One of the concepts of personal development that has started to appear frequently in recent years is "mindfullness", that is awareness. Children also need to stay in the "moment", to stop, to feel they are breathing and to increase their awareness of life. To teach children to approach the outside world that surrounds them without prejudice, with kindness and curiosity. To increase awareness of their inner world and the outside world that surrounds them. It is to make children realize how they should behave according to the subject instead of being caught up in their feelings momentarily. We will ensure that students have information about many vital issues with project activities.
Uważność staje się z dnia na dzień coraz bardziej popularna jako ćwiczenia, które ułatwiają nam codzienne życie i poprawiają jakość życia. Jedną z koncepcji rozwoju osobistego, która zaczęła się często pojawiać w ostatnich latach, jest „mindfullness”, czyli świadomość. Dzieci muszą także pozostać w „chwili”, zatrzymać się, poczuć, że oddychają i zwiększyć swoją świadomość życia. Nauczenie dzieci podejścia do świata zewnętrznego, który je otacza, bez uprzedzeń, z życzliwością i ciekawością. Aby zwiększyć świadomość swojego wewnętrznego świata i świata zewnętrznego, który ich otacza. Ma to na celu uświadomienie dzieciom, jak powinny zachowywać się zgodnie z tematem, zamiast dać się chwilowo wciągnąć w swoje uczucia. Zapewnimy uczniom informacje o wielu ważnych kwestiach związanych z działaniami projektowymi.
CELE - OBJECTIVES:
- Children learn to approach the outside world without prejudice, with kindness and curiosity.
- Children realize the world they live in.
- Students will gain knowledge and experience of many vital issues.
- He exhibits positive attitudes and behaviors towards his environment.
- Students will be more willing to come to school.
- Social and academic achievements will increase.
- Develop foreign language proficiencies.
- Learn to use and share time efficiently.
- Comprehend being a part of a whole and taking responsibility.
- They will gain experience about different web2.0 tools.
- Dzieci uczą się podchodzić do świata zewnętrznego bez uprzedzeń, z życzliwością i ciekawością.
- Dzieci zdają sobie sprawę ze świata, w którym żyją.
- Studenci zdobędą wiedzę i doświadczenie w wielu istotnych kwestiach.
- Wykazuje pozytywne nastawienie i zachowania wobec swojego otoczenia.
- Uczniowie będą chętniej przychodzić do szkoły.
- Wzrosną osiągnięcia społeczne i naukowe.
- Rozwijaj znajomość języków obcych.
- Naucz się efektywnie wykorzystywać i dzielić się czasem.
- Zrozum bycie częścią całości i branie odpowiedzialności.
- Zdobędą doświadczenie z różnymi narzędziami web2.0.
POSTĘP DZIAŁAŃ - WORKING PLAN
Our project will start in September and end in May. Our project plan has been prepared in outline. The details of our project plan will be determined in cooperation with our partners.
Nasz projekt rozpocznie się we wrześniu, a zakończy w maju. Nasz plan projektu został przygotowany w zarysie. Szczegóły naszego planu projektu zostaną ustalone we współpracy z naszymi partnerami.
* Sebtember
Creation and ıntroduction of project team
Making project posters and logos of teachers
* October
Are you aware of covid-19?
Making a project start-up surveys
Making project posters and logo of student teams
* November
Are you aware of natural dısasters?
* December
Are you aware of the dısabled?
New year and project calendar
* January
Are you aware of energy savıngs?
* February
Safe ınternet day
Dijital game
Half-year project evaluation survey
* March
Are you aware of art
* Aprıl
Are you aware of the ımportance of beıng healthy?
* May
Are you aware of etwınnıng?
Are you aware of the ımportance of water?
Final products
Evaluation and year-end evaluation survey
* Wrzesień
Utworzenie i wprowadzenie zespołu projektowego
Wykonywanie plakatów projektowych i logo nauczycieli
* Październik
Czy znasz COVID-19?
Wykonywanie ankiet startowych projektu
Wykonanie plakatów projektowych i logo zespołów studenckich
* Listopad
Czy znasz naturalne niebezpieczeństwa?
* Grudzień
Czy zdajesz sobie sprawę z niepełnosprawności?
Nowy rok i kalendarz projektów
* Styczeń
Czy zdajesz sobie sprawę z oszczędności energii?
* Luty
Bezpieczny dzień w Internecie
Gra Dijital
Półroczne ankiety ewaluacyjne projektów
* Marzec
Czy znasz sztukę
* Kwiecień
Czy jesteś świadomy znaczenia bycia zdrowym?
* Maj
Czy jesteś świadomy eTwınnıng?
Czy jesteś świadomy znaczenia wody?
Produkty końcowe
Ankieta ewaluacyjna i na koniec roku
SPODZIEWANE REZULTATY
As a result of the project activities, students will learn about many vital issues. Students will increase their awareness of the issues related to the outside world surrounding them. Students will approach the outside world that surrounds them without prejudice, with kindness and curiosity. They will learn the knowledge, skills and experiences necessary for his life. Foreign language proficiency will improve. They will be able to use different Web2.0 tools. The Project supported us raising students who can work cooperatively, use common language, search for information, express themselves, question, develop handskills, be productive and communicate effectively. Students will be conscious individuals and they used the acquiriements in their daily lives. They will attent their lessons more actively and they developed their social and academic success. They will be able to use the tecnology for education purposes.
W wyniku działań projektowych studenci poznają wiele ważnych zagadnień. Uczniowie zwiększą swoją świadomość problemów związanych z otaczającym ich światem zewnętrznym. Uczniowie będą podchodzić do otaczającego ich świata zewnętrznego bez uprzedzeń, z życzliwością i ciekawością. Zdobędą wiedzę, umiejętności i doświadczenia niezbędne w jego życiu. Znajomość języków obcych poprawi się. Będą mogli korzystać z różnych narzędzi Web2.0. Projekt pomógł nam w wychowaniu uczniów, którzy potrafią współpracować, posługiwać się wspólnym językiem, wyszukiwać informacje, wyrażać siebie, zadawać pytania, rozwijać umiejętności manualne, być produktywnym i efektywnie się komunikować. Uczniowie będą świadomymi jednostkami i korzystali ze zdobytych znajomych w życiu codziennym. Będą bardziej aktywnie uczęszczać na lekcje i rozwinęli swoje społeczne i naukowe sukcesy. Potrafią wykorzystywać technologię do celów edukacyjnych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz