PANDEMICZNY STEM
O projekcie
Today, scientific studies, researches and new inventions based on these have gained an unimaginable momentum as they are added to the accumulations, it is much more important for humanity to develop new methods and techniques related to education in the face of these developments, and that the applications to be made in schools are innovative approaches suitable for the 21st century. It has brought. What kind of education should we provide today to our children, whom we raise for 18-20 years later, so that they can become competent people in the future? " When we look for an answer to the question, the importance of the STEM approach becomes serious.
Dzisiaj badania naukowe, badania i nowe wynalazki oparte na nich nabrały niewyobrażalnego rozmachu, ponieważ są dodawane do nagromadzeń, znacznie ważniejsze jest, aby ludzkość opracowała nowe metody i techniki związane z edukacją w obliczu tych zmian, i że aplikacje, które mają być składane w szkołach, to innowacyjne podejścia dostosowane do XXI wieku. Przyniosło. Jaką edukację powinniśmy dziś zapewnić naszym dzieciom, które wychowujemy 18-20 lat później, aby w przyszłości mogły stać się kompetentnymi ludźmi? „Kiedy szukamy odpowiedzi na to pytanie, znaczenie podejścia STEM staje się poważne.
CELE
While planning the education of students with the STEM approach; • 21st century skills, • Science and mathematics skills, • Technology and engineering skills, • Interdisciplinary cooperation comes to the fore. With the STEM approach, it is aimed for students to create a product by using the improvisation process cycle by imagining and designing with the acquisitions at the end of the teaching learning process. With 21st century skills; • Able to use his mother tongue effectively, • Ability to use English, • Learn mathematics, the language of science, supported in geometry from kindergarten with mind games, • Improved transfer skills, • Technology literate, • Three-dimensional thinking skills, • Designing and producing (when necessary Ability to use 3d, wood and robotic workshops) • Developed a sense of rhythm (preferably using Orff-Body percussion), • Preparing algorithms, coding, having a high level of computational thinking skills,
Planując kształcenie uczniów metodą STEM; • umiejętności XXI wieku, • umiejętności przyrodnicze i matematyczne, • umiejętności techniczne i inżynierskie, • na pierwszy plan wysuwa się współpraca interdyscyplinarna. Podejście STEM ma na celu stworzenie produktu przez uczniów przy użyciu cyklu procesu improwizacji poprzez wyobrażanie sobie i projektowanie wraz z przejęciami pod koniec procesu nauczania. Z umiejętnościami XXI wieku; • Potrafi efektywnie posługiwać się językiem ojczystym, • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, • Uczy się matematyki, języka przedmiotów ścisłych, wspomaganych w geometrii od przedszkola z grami umysłowymi, • Poprawione umiejętności transferu, • Znajomość technologii, • Umiejętności trójwymiarowego myślenia, • Projektowanie i produkcja (w razie potrzeby Umiejętność korzystania z 3d, warsztatów z drewna i robotów) Rozwinięcie poczucia rytmu (najlepiej przy użyciu perkusji Orff-Body), Przygotowanie algorytmów, kodowanie, posiadanie wysokiego poziomu umiejętności komputerowego myślenia
POSTĘP DZIAŁAŃ
Our project will start as of September and end in March.
Our project will be carried out in school and in accordance with the pandemic process.
Two stem workshops and workshops will be held with expert guests each month. Stem workshops will be established in line with the qualifications of the school.
Studies will be disseminated as an electronic stem book in March.
Nasz projekt rozpocznie się we wrześniu, a zakończy w marcu.
Nasz projekt będzie realizowany w szkole i zgodnie z procesem pandemicznym.
Każdego miesiąca będą odbywały się dwa warsztaty i warsztaty z udziałem gości ekspertów. Warsztaty macierzyste będą tworzone zgodnie z kwalifikacjami szkoły.
Badania zostaną rozpowszechnione w postaci elektronicznej książki macierzystej w marcu.
SPODZIEWANE REZULTATY
Environmentally protected awareness. Problem solving that can enable various engineering skills to use the recognized learning in daily life
Happy students above explorers above all. By carrying out inter-disciplinary learning, individuals who have the skill to transfer what they know positively against the problems. Stem literature individuals.
Świadomość ekologiczna. Rozwiązywanie problemów, które może umożliwić różnym umiejętnościom inżynierskim wykorzystanie uznanej wiedzy w życiu codziennym
Przede wszystkim szczęśliwi studenci ponad odkrywcami. Przeprowadzając interdyscyplinarne uczenie się, osoby, które mają umiejętność przenoszenia tego, co wiedzą, pozytywnie przeciwko problemom. Osoby z literatury macierzystej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz