TECHSEC FOLLOWS MATH - TEKNOİKİLER MATEMATİĞİN İZİNDELER
O projekcie
Öğrencilerimize teknoloji ile birlikte Web2.0 araçlarını kullanarak eğlenceli matematik öğretimi hedefliyoruz.Çeşitli Web2.0 araçlarını kullanarak öğrencilerimize daha kolay daha eğlenceli bir şekilde oyunlarla matematiği hem sevdirmek hem de öğretmek istiyoruz. Bunun sonucunda öğrencilerimize yaratıcılık ve yenilenme, üretkenlik ve sorumluluk ,iletişim ve işbirliği bilgi medya ve teknoloji becerileri, eleştirel düşünme ve problem çözme gibi çağımız 21.yüzyıl becerilerini kazandırmaktır.
Naszym celem jest nauczenie naszych uczniów zabawnej matematyki przy użyciu narzędzi Web 2.0 w połączeniu z technologią Chcemy, aby nasi uczniowie pokochali i nauczali matematyki w łatwiejszy i przyjemniejszy sposób, korzystając z różnych narzędzi Web 2.0. W rezultacie nasi uczniowie zdobywają umiejętności XXI wieku, takie jak kreatywność i innowacje, produktywność i odpowiedzialność, komunikacja i współpraca, umiejętności informacyjne, medialne i technologiczne, krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów.
CELE
1.Öğrencilerimize teknolojik araçları tanıtıp kullandırmak.
2.Çeşitli Web2.0 araçlarını öğretmek .
3.Web2.0 araçları ile çeşitli etkinliklerle matematik öğretmek.
4.Öğrencilerin özgüven kazanmasını sağlamak.
5.Birlikte yaparak yaşayarak öğrenmeyi öğrenmelerini sağlamak.
6.Öğrencilerin işbirlikçi çalışmalar yapmalarını sağlamak.
7.Eleştirel düşünerek problem çözmelerini öğretmek.
8.Her türlü müzik,drama,görsel sanatlar gibi sanatsal faaliyetlerle eğlendirerek matematik öğrenimini desteklemek.
9.Öğrencilerin yaratıcılıklarını artırmak.
1. Wprowadzenie i korzystanie z narzędzi technologicznych dla naszych uczniów.
2. Nauczenie różnych narzędzi Web2.0.
3. Nauczanie matematyki poprzez różne ćwiczenia z narzędziami Web2.0.
4. Zapewnienie uczniom pewności siebie.
5. Umożliwienie im uczenia się, mieszkając razem.
6. Umożliwienie uczniom współpracy.
7. Uczyć rozwiązywania problemów poprzez krytyczne myślenie.
8. Wspieranie nauki matematyki poprzez zajęcia artystyczne, takie jak wszelkiego rodzaju muzyka, teatr, sztuki wizualne.
9. Zwiększenie kreatywności uczniów.
POSTĘP DZIAŁAŃ
Projemiz Eylül 2020 da başlar ve Mayıs 2020 de sona erer.Ortaklarımızla belirlenecek çalışma takvimine göre her ay en az bir Web2.0 aracı ile etkinlik düzenlenerek matematik konuları öğretilecek.Her ay yapılacak webinarlar ile karşılıklı bilgi alışverişi ve sınıflar arası paylaşımda bulunulacak.Yapılan görev dağılımı neticesinde birlikte gerçekleştireceğimiz çalışmaları ortaya koyacağız.
Nasz projekt rozpoczyna się we wrześniu 2020 r., A kończy w maju 2020 r. Zgodnie z harmonogramem prac, który zostanie ustalony z naszymi partnerami, co miesiąc będzie organizowane wydarzenie z co najmniej jednym narzędziem Web2.0 oraz nauczane będą tematy matematyczne. W efekcie zaproponujemy wspólnie pracę, którą wykonamy.
SPODZIEWANE REZULTATY
1.Matematik öğrenilmesi.
2.Web2.0 araçlarının öğrenilmesi.
3.Web2.0 araçlarıyla eğlenerek matematik öğrenilmesi.
4.Sorumluluk,özgüven,paylaşım,birlikte çalışma gibi yetkinlikleri kazandırılması.
5.Güvenli Teknoloji kullanımının öğrenilmesi.
6.Matematiğin sevilmesi.
7.Farklı öğrencilerle iletişimlerinin kuvvetlenmesi.
our poster
our logo
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz