Czytamy książki
O projekcie
Bireylerde yaratıcı düşünme becerisinin açığa çıkarılması ve yaratıcı fikirlerin dışa aktarılmasını sağlayan ifade becerileri de kitap okumayla kazanılabilir Okumak, çocukların bilişsel, duygusal, psiko-motor gelişimlerini destekleyen, dil, sosyal ve ahlaki gelişimlerine de doğrudan etki eden önemli bir araçtır,kitap sayesinde düşünme, problem çözme, analiz etme yaratıcılıklarını geliştirme fırsatlarına sahip olurken, doğaya, insanlara, doğada gördüğü diğer canlılara ve olaylara karşı da hassasiyet geliştirmektedirler Yaratıcı okuma; öğrencilerin okumaya olan ilgisini arttıran, eğlenceli ve eğitsel yönü güçlü yaratıcı okuma teknikleri öğrencilerin içinde bulundukları ortamı zenginleştirerek onlara farklı dünyaların kapılarını açıyor, hayal güçlerinin gelişmesine katkıda bulunurken, kitabın renkli dünyasına çekiyor, keyifli ve uzun soluklu bir okuma süreci yaşatıyor, yaratıcılıklarını ortaya çıkaracak ortamlar hazırlıyor bu gücü günlük yaşamın içinde daha çok kullanabilmelerini sağlıyor
Umiejętności ekspresji, które umożliwiają jednostkom ujawnienie zdolności twórczego myślenia i eksport kreatywnych pomysłów, można również nabyć poprzez czytanie książek Czytanie jest ważnym narzędziem wspierającym rozwój poznawczy, emocjonalny, psychomotoryczny dzieci i bezpośrednio wpływa na ich rozwój językowy, społeczny i moralny. Podczas gdy mają możliwość rozwijania swojej kreatywności poprzez rozwiązywanie i analizowanie, rozwijają także wrażliwość na przyrodę, ludzi, inne żywe istoty i zdarzenia, które widzą w przyrodzie. Kreatywne techniki czytania, które zwiększają zainteresowanie uczniów czytaniem i mają silny aspekt edukacyjny, wzbogacają środowisko uczniów, otwierają przed nimi drzwi do różnych światów, przyczyniają się do rozwoju ich wyobraźni, przyciągają do barwnego świata książki, zapewniają przyjemny i długotrwały proces czytania, tworzą środowiska, które ujawnią ich kreatywność. pozwala im bardziej wykorzystywać tę moc w życiu codziennym.
CELE
- Öğrencilerimize; okuma sevgisi aşılamak ve okuduğunu anlama becerisi kazandırılmak,
- Okuduğunu anlama sürecinde değişik etkinlikler içinde olmasını sağlayarak metnin konusuyla ilgili yaratıcı fikir ve ürünlerin ortaya konulmasını desteklemek,
- Çok yönlü düşünme esasına dayanan, yapıcı düşünce üretmelerini desteklemek,
- Okumada çıkarılan anlamların dışında okuyucuların hayal güçlerini de katarak daha farklı anlamlar çıkarmalarını sağlayacak bir bakış açısı kazanmalarını sağlamak,
- Sürekli okuyan, okudukları üzerinde düşünen, yeni durumlarla okudukları arasında bağlantılar kurmaya çalışan öğrencilerin kendilerini sözlü ve yazılı olarak da etkili bir biçimde ifade edebilmelerine katkıda bulunmak,
- Yaratıcı düşünme becerisinin açığa çıkarılması ve yaratıcı fikirlerin dışa aktarılmasını sağlamak,
- Düşünme, problem çözme, analiz etme yaratıcılıklarını geliştirmeleri için fırsatlar ortamı oluşturmak,
- Kelime dağarcığını ve dilsel becerilerini geliştirip özgüven kazandırmak olacaktır.
- Naszym studentom; zaszczepić miłość do czytania i zdobyć umiejętność rozumienia tego, co się czyta,
- Wspieranie prezentacji kreatywnych pomysłów i produktów związanych z tematyką tekstu poprzez zapewnienie udziału w różnych czynnościach w procesie czytania ze zrozumieniem,
- Wspieranie ich w tworzeniu konstruktywnych myśli opartych na wielokierunkowym myśleniu,
- Oprócz znaczeń w czytaniu, aby umożliwić czytelnikom uzyskanie perspektywy, która pozwoli im wyprowadzić różne znaczenia poprzez dodanie wyobraźni,
- Przyczynianie się do zdolności uczniów do skutecznego wypowiadania się w mowie i piśmie, którzy nieustannie czytają, zastanawiają się nad tym, co czytają, starają się łączyć nowe sytuacje z tym, co czytają,
- Aby odkryć umiejętności kreatywnego myślenia i umożliwić eksport kreatywnych pomysłów,
- Stwarzać im możliwości rozwoju myślenia, rozwiązywania problemów i analizowania kreatywności,
- Poprawi słownictwo i umiejętności językowe oraz nabierze pewności siebie.
POSTĘP DZIAŁAŃ
2020/2021 eğitim öğretim yılı Eylül ve Haziran ayları arasında proje çalışmalarımızı tamamlayacağız, proje ekibimizi oluşturduktan sonra hedeflerimize ulaşmamız için, bir kitabı ya da kısa bir metni farklı biçimlerde okuma, bilgileri yaratıcı ölçeklere göre sınıflama, kişisel çıkarımlardan yola çıkarak oyunlar, drama, dans,resim, fotoğraf vb yaratıcı araçlarla ifade etme, var olan bilgi parçalarını değiştirme-dönüştürme ve çıkarımlar yaparak bilgiyi zenginleştirme yöntemlerine ve tekniklerine ,kullanacağımız web2 aralarını ve öğrencilerimizin proje kapsamında okuyacakları kitapları belirleyecek, etkinliklerimiz için bir çalışma takvimi oluşturacağız, öğretmenlerin görev dağılımını yapacak, karışık ülke takımları oluşturacağız Sıradışı meydan okumalar etkinliği ile proje ortağı öğrenciler arasında iletişimi kuvvetlendireceğiz Tüm çalışmalarımızı milli eğitim müfredatına entegre edeceğiz EBA eğitim platformunda projemiz için sayfa oluşturacak ve özgün ve yaratıcı içerikler oluşturacağız
Prace nad projektem zakończymy między wrześniem a czerwcem roku akademickiego 2020/2021, po utworzeniu zespołu projektowego przeczytamy książkę lub krótki tekst na różne sposoby, sklasyfikujemy informacje według kreatywnych skal, gier, dramatu, tańca, na podstawie osobistych wniosków, aby osiągnąć nasze cele. Ustalimy metody i techniki wyrażania obrazami, fotografiami itp., Zmieniamy - przekształcamy istniejące informacje i wzbogacamy informacje poprzez wyciąganie wniosków, określimy web2, z którego będziemy korzystać oraz książki, które nasi uczniowie będą czytać w ramach projektu, stworzymy harmonogram pracy naszych zajęć, rozdzielimy zadania nauczycieli, kraj mieszany Stworzymy zespoły Wzmocnimy komunikację między studentami partnerskimi projektu dzięki wydarzeniu z niezwykłymi wyzwaniami. Zintegrujemy całą naszą pracę z krajowym programem nauczania Stworzymy stronę naszego projektu na platformie edukacyjnej EBA i stworzymy oryginalne i kreatywne treści
SPODZIEWANE REZULTATY
Proje sonunda öğrencilerimiz; takım çalışması ruhunu yakalamış olarak, hayal gücüne dayalı olarak ve yaratıcı düşünceyi kullanarak özgün ürünler ortaya çıkaracak , e kitaplar, e dergiler oluşturacaklar. Web 2.0 araçlarını kullanmayı, proje kapsamında yapacağımız çalışmalara entegre ederek öğreneceklerdir. Yıl sonunda bir proje dergisi oluşturulacak ve basımı dağıtımı yapılacaktır. Ayrıca öğrencilerimiz Eba platformunu etkin kullanmayı ve yararlanmayı öğrenmiş olacaklardır. Kitap okuma sevgisi ve alışkanlığı kazanmış, iletişimi kuvvetli, kendine olan öz güveni ile duygu ve düşüncelerini rahatça ifade etme yeteneği kazanmış, öğrenmeye, araştırmaya açık, yaratıcı bireyler olacaklardır.
Pod koniec projektu nasi uczniowie; Stworzą autorskie produkty, ebooki, e-magazyny, oparte na swojej wyobraźni i kreatywnym myśleniu, w duchu pracy zespołowej. Nauczą się korzystać z narzędzi Web 2.0 integrując je z pracą, którą będziemy wykonywać w ramach projektu. Pod koniec roku powstanie i wydany zostanie magazyn projektowy. Ponadto nasi uczniowie nauczą się efektywnie korzystać z platformy Eba i korzystać z niej. Będą to kreatywne osoby, które zdobyły miłość i nawyk czytania książek, mają silną komunikację, zyskają zdolność do łatwego wyrażania swoich uczuć i myśli z wiarą w siebie i są otwarte na naukę i badania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz